ThereseV skrev 2013-02-27 10:57:36 följande:
Ni som har sålt era brudklänningar, har dom varit svåra att få sålda?
Jag köpte en klänning för några månader sedan men igår ramlade jag över min drömklänning! Den första är verkligen jättefin den också och helst hade jag velat ha båda, men det har jag inte riktigt råd med.. Så nu måste jag alltså sälja den första om jag ska kuna köpa drömklänningen... Den är bara undanhängd till idag så jag måste verkligen bestämma mig NU om jag ska köpa den.. Vågar man chansa på att man får såld den första klänningen eller är dom skitsvåra att bli av med? =S
Måste vara ärlig jag har försökt sälja min klänning i både finland och sverige. Blocket tradera, satt lappar överallt u name it! Hände mig samma sak, jag köpte en klänning som var billig tyckte jag, sen ångra jag mig och ville endå ha min drömklänning som jag beställt nu. Men min andra klänning som jag satt upp för 5000:- som kostat 8000:- har ingen nappat på alls. Min är ju också helt oanvänd men chanserna är mycket små verkar det som. Om inte du går ner och förlorar massa pengar. Kan tänka mig att min klänning skulle säkert säljas för 3000:- men man mår ju dåligt om man förlorar för mycket pengar i onödan. Så som jag ser det så vill folk antingen ha extremt billiga klänningar eller så köper dem en ny direkt från butiken.
Jag har ännu hoppet kvar självklart och försöker men ha den inte bara på blocket. Sätt på tradera, ha lappar överallt och om det går kan du alltid försöka lämna tillbaka den till butiken. Men det är inte många som går med på det.
Lycka till :)