• Redaktör Kristin

    Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning



    På Panduro Hobby finns allt för den kreativa hemmapysslaren. Vi på Bröllopstorget har fått sex matiga pysselpaket från Panduro, tre dukningspaket och tre kortpaket. Vi vet att kreativiteten är stor här i forumet. Därför vill vi nu se vad ni kan skapa av Panduros pyssel.

    För att bli en av våra pysselutmanare laddar du upp en valfri pysselbild här i tråden (Man får ladda upp flera bilder om man vill). Det ska vara något som du själv har skapat. Motivera också varför vi ska skicka ett pysselpaket till just dig. Du måste sedan vara beredd på att redovisa ditt Panduropyssel här på sajten!

    Så här går utmaningen till
    Vi drar sex vinnande pysselutmanare här i tråden måndagen den fjärde mars. Sedan skickar vi ut de sex pysselpaketen. Pysslarna har ett par veckor på sig att skapa något fint. Pysslarna måste sedan fotografera sitt pyssel och skicka in bilderna senast den sista mars. Första veckan i april visar vi upp bilderna här på Bröllopstorget.

    Dukningspaketet som innehåller dekorväv, rosgirlang, såpbubblerör, amoriner på klämma, småhjärtan, brudpar och dekorband i både guld och silver.

    Kortpaketet innehåller sats för bröllopskort, stort dekorkit och bröllopsbok.

    Lycka till!
  • Svar på tråden Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning
  • Pixilina

    Dessa har jag pysslat ihop :)
    1. Jag köpte lösa bokstäver och målade svarta. Nu står det på en list i köket :)



     2. Ett Kärleks-block till min älskling. Det fick han förra året på alla hjärtans dag :)


     3. Egna fotoramar som är dekorerade på insidan, med egengjorda tassar och stenar.


    Jag vill vinna ett pysselpaket just för att jag älskar att pyssla :) När jag va liten vill jag jobba på panduro :) Det blir ofta besök tillderas butiker och jag skulle lätt kunna köpa allt om jag hade haft råd :)
     
  • xMariax

    Jag och min tärna pysslade ihop denna ''Bröllops-bok'' inför mitt kommande bröllop. I den kommer jag att anteckna, skriva budget, klistra in foton etc etc.. (Alla material inhandlade på panduro!)




    Jag vill vinna ett pysselpaket eftersom att jag älskar att pyssla, är väldigt påhittig och har en lite tajt budget.. Jag är en tjej med stora drömmar men liten plånbok..
  • SingingFantacia


    Halsband till mina bridesmaids


     En pärltavla föreställande min fina svägerska


    Akryltavla på vår hund Ramos


     Fighting for love av gips och Akryl


    Bättre bild på hjärtat.  
  • SingingFantacia

    Jag vill vinna pyssel paketet då jag älskar att pyssla. gärna tillsammans med min dotter. Och då jag studerar och planerar bröllop i samma veva så är kassan skral. Sen studerar jag till fritidshems lärare och kan var roligt att ha lite material att träna med innan jag börjar jobba på riktigt.

  • Principisessan

    ja just ja, motiveringen också :) 
    Jag älskar att pyssla och greja om det så är scrapbooking, fina dukningar, olika pyssel med mina barn eller annat skoj. Fina saker med små roliga detaljer.
    Vi gifter oss om en månad och att vinna ett pysselpaket med ett dekorkit för en bröllopsbok vore så roligt! Kliar i pysselfingrarna redan nu :)  

  • fayefaye

    Har gjort en caketopper till vårt bröllop av fimolera.

    Älskar att pyssla! Började när jag var liten och har aldrig slutat. Med bröllop om fyra månader blir det verkigen mycket att pyssla med. Skulle vara kul med ett kortpaket eftersom kort är en av de få saker jag inte börjat pyssla med än själv :D



  • Missan

    Jag älskar att pyssla med allt från papper till trä och stål! Här är bilder på våra inbjudningar som jag har gjort själv från grunden, där finns en ficka i, där det finns mer info. Här är även en blomma jag har gjort i siden till ringkudden. Jag skulle vilja ha ett dukningspaket för att även kunna få till dukningen. Vi har väldigt liten budget och jag skulle älska att få pyssla ihop det precis som vi vill ha det! ( och få mer möjlighet att även lära min M2B att pyssla)




  • Fröken Finemang

    inbjudningskorten



    julgåva


    ett bok-kort som innehöll ahlgrens bilar till mottagarens förtjusning


    en blöja- välkommen till världen pyssel



    farsdagskort med metalltejp


    advetnsgåvor- box och glöggflaska

    Jag vill utmanas. Pyssla med sådant jag inte valt själv, se vad det blir, jag vill vinna så jag kan pyssla med något annat än bara bröllopsplanering. Och så vill jag såklart vinna för att det är så förbaskat kul att pyssla!
  • Cathelica

    Här är nått som jag har scrappat:





    Hoppas på paket då jag älsker att pyssla, det ger mig en härlig frihetskänsla :)
Svar på tråden Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning