• Kastors

Fotoalbum på festen

Hej! Jag funderar på att göra ett fotoalbum med minnen och även lite bilder från uppväxten, både min och min blivande mans. Sen ha albumet liggandes bredvid gästboken som folk kan bläddra igenom när de har lust och om de har lust. ;) En tanke som slog mig är att kanske man är lite för "ego" att göra nåt sånt och risken kanske finns att någon känner sig utebliven ur albumet!? En och annan kompis kanske råkar hamna i albumet också... Utöver familjen.. Är det någon som har liknande tankar eller har gjort något bra? Tips och idéer tas tacksamt emot!!

Foto album festen minnen
  • Svar på tråden Fotoalbum på festen
  • lordoz

Vi ska gifta oss i en biosalong, och har tanken att skapa ett bildspel på oss och visa med lite musik till innan vi går in.

Att det skulle vara ego har jag inte tänkt på.. Det är ju VÅR dag!!

Vi kommer dock att ha det digitalt och här därför möjlighet att justera bort bilder på vänner och familj så att det 'bara' är vi på bilderna...

• lordoz

Kan tillägga att min bror som gifte sig förra året hade bilder på sig och sin fru i festhäftet...

• Kastors

Okej vad smart. Kul ide med biosalong! Jag tror jag vill ha med vänner och familj också för vi har haft 11 år tillsammans och många vänner har ju "följt oss" och betytt mkt under åren. Men det kanske blir lite mkt bilder. Det är kanske roligare att kolla på om det är några andra än bara oss. :) eventuellt att man tar med några bilder från svensexan/möhippan också. :) Egofaktorn får kanske vara hög just denna dag! ;)

• lordoz

Bra tanke med familj och vänner.. Kanske något jag ska ta till mig...

Ja, jag tycker absolit att ego-faktorn kan vara väldigt hög!!

• jimsan78

Finns inget som heter ego på er bröllopsdag för det är ju er bröllopsdag! Då ska allt ljus riktas mot er!Klart ni kan ha fotoalbum. Ett annat alternativ är att ha ett digitalt fotoalbum, i form av en digital fotoram. Så kan de stå och gå hela kvällen.   

Svar på tråden Fotoalbum på festen