• malinjohansen

Erfarenhet av Landybridal och Paypal?

Hej Jag har äntligen tagit mod till mig och beställt en kinaklänning. Efter mycket efterforskning föll valet på Landybridal.co. Fick min faktura skickad till Paypal idag med avsändare davidweddingdress@gmail.com och namnet Guo Min Zghang Jag blev dock misstänksam då epostadressen inte har någon koppling till Landybridal. Är det någon av er som beställt från Landybridal som känner igen detta och kan lugna mina nerver? Tack för er hjälp!

• Svar på tråden Erfarenhet av Landybridal och Paypal?
  • mariath

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av dem. Jag beställde mina klänningar, alltså både brudklänning, näbbklänning och tärnornas klänningar från www.wedding.sh och jag är otroligt nöjd med dem.

Så jag är ledsen att jag inte kan hjälpa till. Lycka till i alla fall och hoppas att du får din drömklänning på något sätt

Drömmer

• PimPim83

Jag beställde från Landy Bridal och betalade med Pay Pal nu i januari och det var det namnet som stod som mottagare. Jag fick min klänning mindre än en månad senare (4 veckor före beräknad leverans). Jag hade inga problem alls med Landy. Det enda jag kan anmärka på är att de lovade att skicka ett foto på den färdiga klänningen, men det gjorde dom aldrig.

Hoppas mitt svar kan lugna dig. Glad

• malinjohansen

Tack för era svar. Säkert inga konstigheter om du hade fått samma uppgifter PimPim. Var du nöjd med din klänning?

• Kago09

Jag beställde min i torsdags och mailen och namnet är exakt samma som i mitt så då borde det inte vara något konstigt! Har mailat med Ella och hon sa att min betalning kommit in! Hoppas svaret lugnar dig!

• Asal
    PimPim83 skrev 2013-02-23 09:43:25 följande:
    Ja jag var nöjd. Den var över förväntan. :)
    Skulle du kunna kanske lägga upp en bild på din klänning?
    Funderar också på att beställa från de och vill se lite hur deras jobb ser ut.
    tack tack 
  • PimPim83

Här är klänningen. Beställde den utan blomman i midjan och med snörning istället för drafkedja i ryggen.
    Asal skrev 2013-05-07 11:53:52 följande:
    Skulle du kunna kanske lägga upp en bild på din klänning?
    Funderar också på att beställa från de och vill se lite hur deras jobb ser ut.
    tack tack 
  • Asal
    PimPim83 skrev 2013-05-07 13:58:04 följande:

Här är klänningen. Beställde den utan blomman i midjan och med snörning istället för drafkedja i ryggen.
    Åååååååh vilken vacker klänning.

Den ser riktigt bra ut. Hoppas att du är nöjd och att den sitter bra på dig.

Hur länge tog det för dig att få hem den sa du? 
  • PimPim83

Den klänningen tog ca en månad att få hem men då var det inte högsäsong som det är nu. Jag väntar på ytterligare en klänning som jag beställde från Landy i mitten av mars. Den beräknas bli klar i mitten av maj, men de har redan skjutit upp datumet en gång så jag vet inte om jag vågar lita på det. Det märks att det är högsäsong nu.

Svar på tråden Erfarenhet av Landybridal och Paypal?