• Nicch

    Ny tråd om dukning & dekoration

    Såg att det fanns tidigare trådar om dukning och dekoration men de var så långa.
    Kan vi inte samlas här inne, bomba varann med förslag och inspiration om dukningar?

    Jag gifter mig i sommar, i juli närmare bestämt. Är helt inne i dekorationsbiten just nu och behöver insp.

    Vi skall ha runda bord så om någon har bra förslagsbilder på hur dukning kan vara till det, hit me :)



     
  • Svar på tråden Ny tråd om dukning & dekoration
  • Nicch

    Bild på stolsöverdrag med organzaband, runda bord med löpare :) 
    Enkelt och snyggt 

  • Pixilina

    Jag hittade denna bild, minns ej om det var på denna sida eller vart det va någonstans, i alla fall tycket jag att det var otroligt fint med en rund spegel mitt på bordet, och dekoration ovanpå :)



     
  • Jessies







    Här är lite inspiration som jag har på min mapp :) Gillar VERKLIGEN den som har vaser/glasflaskor i olika färger, samt mossa i mitten. Så, så, så fint! Frågan är bara om man hittar mossa i skogen... 
    Men vaser tänkte jag handla på secondhand för en billig peng (då har man ju kvar massor efter också, hihi)

    Sedan har jag en alldeles briljant idé när det kommer till dekoration som jag kan dela med mig av till er! Detta förutsätter dock att man får göra hål/häfta i väggarna i festlokalen & det kom jag precis på att alla kanske inte får... Men ändå!
    Har köpt vita tyllgardiner från IKEA som jag ska hänga längs väggarna... Kanske eventuellt fästa rosor i tyllet. Eller bara låta det vara vitt & fint...

     
  • Jessies
    Nicch skrev 2013-02-20 15:45:42 följande:
    Såg att det fanns tidigare trådar om dukning och dekoration men de var så långa.
    Kan vi inte samlas här inne, bomba varann med förslag och inspiration om dukningar?

    Jag gifter mig i sommar, i juli närmare bestämt. Är helt inne i dekorationsbiten just nu och behöver insp.

    Vi skall ha runda bord så om någon har bra förslagsbilder på hur dukning kan vara till det, hit me :)


    Tack för superbra inspiration! Passar mig perfekt eftesom att vi ska ha just grönt färgtema :)
Svar på tråden Ny tråd om dukning & dekoration