• Yiska
    Äldre 19 Feb 19:43
    1876 visningar
    6 svar
    6
    1876

    Bordslöpare från "Party tajm"??

    Hej, är det någon som har använt sig av bordslöpare från partytajm.se??
    Jag är ute efter rosa bordslöpare och råkade hitta det på deras sida. Är dock lite rädd för va det är för material
    och kvalite på själva löparna, någon som vet? Vill ju inte att det ska se för plastigt ut. :)
    Är även lite orolig över om det är fel rosa nyans.
    Råkarn ni ha använt er av den bordslöparen och har bilder på det så vore jag jätte glad om ni ville dela med er av dom :)

    partytajm.se/sv/rosa/2152-bordslopare-rosa.html

  • Svar på tråden Bordslöpare från "Party tajm"??
  • Äldre 20 Feb 09:53
    #1

    Har tyvärr inte handlat från dom, så jag har ingen aning.
    Du kan inte köpa organzalöpare istället då? 

  • Äldre 20 Feb 10:27
    #2

    Vi köpte organzalöpare härifrån: ballonsalg.dk/shop/organza-ruller-0-179c1.html 
    Billigt i förhållande till andra ställen tyckte vi och supersnabb leverans  

  • Yiska
    Äldre 20 Feb 14:44
    #3

    Okej, ja jag har funderat på organza löpare också.. men jag behöver så mycket av det.. så jag vill inte att det ska dra iväg för mycket prismässigt.

    Okej. ja jag var faktiskt in på deras sida i går o kikade lite :)
    var du nöjd med resultatet och kvaliten Larssons ? :)

  • Äldre 20 Feb 15:52
    #4
    Larssons skrev 2013-02-20 10:27:06 följande:
    Vi köpte organzalöpare härifrån: ballonsalg.dk/shop/organza-ruller -0-179c1.html 
    Billigt i förhållande till andra ställen tyckte vi och supersnabb leverans  
    Eller så kan man gå in på den svenska sidan, firande.se Glad
  • Äldre 21 Feb 14:40
    #5

    @Yiska: Japp, jag är nöjd med kvaliteten - såhär långt iallafall. Har bara rullat ut en bit från rullen och känt lite på samt lagt den över en vit duk så som vi har tänkt att det ska vara Godkänt alltså.
    När jag kollade på Ballonsalg v/s Firande, så var det billigare att köpa via Ballonsalg - konstigt/dumt men sant  

  • Yiska
    Äldre 22 Feb 01:17
    #6

    Okok :) bra och veta :) tack för tipsen!

Svar på tråden Bordslöpare från "Party tajm"??