• MariaochDaniel

    Utan bh?

    När jag letade efter underkläder idag tipsade personalen i butiken om att man kunde skippa bh:n under klänningen.

    Är det någon som gift sig och gjort så, eller tänkt göra så?

    Jag har en axelbandslös klänning med snörning bak som sitter tajt, så det borde väl gå? =)
    (Jag hittar nämligen ingen bra bh med avtagbara axelband så jag försöker hitta lösningar.)

  • Svar på tråden Utan bh?
  • stormhelen

    Jag har också en klänning som är axelbandslös och fick samma tipps av personalen.


    Jag funderar på att köra utan bh, men jag har inte bestämt mig än.

  • MeaJ

    Jag kommer köra utan bh, klänningen satt faktiskt finare när jag tog av den.


    Sommarbrud 2013
  • filibustern

    har oxå en axelbandslös klänning.. dock ingen snörning, bara en dragkedja i sidan. (LOVE THE DRESS!!) sitter jättebra, förutom att min byst inte riktigt fyller ut. syns dock inte, men känns lite konstigt.. så jag funderar på att ha någon sorts Bh under.. eller chemise eller bustier eller nåt. bara för att fylla ut och för att det ska kännas lite bättre. men det är ju om jag hittar någon som sitter bra, annars är det ju ingen katastrof om jag får vara utan^^

  • FrökenMäkelä

    jag kommer att ha bh. amning av två barn och åldern har tagit ut sin rätt så de behöver lite "push up" hjälp

  • martina o affe

    Freebra!!! Helt underbar! Imga band, "klistras" på-
    Har det ofta under vanliga klänningar med bar rygg..

    Googla freebra.

    Finns på hm, nelly och lindex.. 

  • CoG

    Jag skulle ha kört utan bh under min axelbandslösa klänning om det gick, men jag behöver lite mer fyllning där fram.

  • filibustern
    CoG skrev 2013-02-15 20:03:29 följande:
    Jag skulle ha kört utan bh under min axelbandslösa klänning om det gick, men jag behöver lite mer fyllning där fram.
    som jag då :D
  • filibustern
    martina o affe skrev 2013-02-15 19:57:38 följande:
    Freebra!!! Helt underbar! Imga band, "klistras" på-
    Har det ofta under vanliga klänningar med bar rygg..

    Googla freebra.

    Finns på hm, nelly och lindex.. 
    har tittat på dom lite.. är bara orolig att dom inte ska "funka" på mig.. alltså att det inte blir någon skillnad på varken form eller storlek på bysten. 
Svar på tråden Utan bh?