• Mrs Lindahl 2014

hässleholm- behöver tips!

Jag och min fästman kommer att gifta oss utanför Hässleholm men bor själv i Malmö. Vi har lokalen och kyrkan klar men behöver hjälp med allt annat då vi inte känner till området så bra!

Så snälla söta ni, alla som bor i, runt omkring, är uppväxta i närheten, hjälp oss med tips på saker som catering, fotograf, smink och frisyr, florist, transport, hotell till bröllopsnatten, ja allt bröllopsrelaterat i eller runt Hässleholm!

• Svar på tråden hässleholm- behöver tips!
  • Tuvestam

Hej! Jag kommer från hässleholm, eller ja lite utanför från en by som heter Vittsjö. Kan du inte googla runt lite och se vad du får upp? Får man fråga vart ni ska gifta er?

• Mrs Lindahl 2014

Vi ska gifta oss i Hästveda, denna världsmetropol Tungan ute! Vi ska absolut googla runt lite men vi ville se om någon hade lite "inside information" om det finns några pärlor i Hässleholm som vi inte ska missa.

• Tuvestam
    Mrs Lindahl 2014 skrev 2013-02-20 13:47:55 följande:

Vi ska gifta oss i Hästveda, denna världsmetropol Tungan ute! Vi ska absolut googla runt lite men vi ville se om någon hade lite "inside information" om det finns några pärlor i Hässleholm som vi inte ska missa.

Hästveda, haha. nä, jag kan väl inte direkt påstå att jag vet nån "pärla" flyttade frånhässleholm för 12 år sen :P
  • lillsmilla

Jag rekommenderar Jannie på Hårstudio 11 i Hässleholm för smink och make-up! Skulle ni vilja ha transporten i typ av häst och vagn så kan jag rekommendera Laxbro häståkeri som har både jättefina vagnar och även släde om det planeras vinterbröllop. För bröllopstårtan rekommenderar jag varmt Duvanders conditori i Kristianstad!

• lillsmilla
    lillsmilla skrev 2013-02-20 15:05:16 följande:
    Jag rekommenderar Jannie på Hårstudio 11 i Hässleholm för smink och make-up! Skulle ni vilja ha transporten i typ av häst och vagn så kan jag rekommendera Laxbro häståkeri som har både jättefina vagnar och även släde om det planeras vinterbröllop. För bröllopstårtan rekommenderar jag varmt Duvanders conditori i Kristianstad!
    HÅR och make-up skulle det förstås stå
  • jeanettejohansson
    Mrs Lindahl 2014 skrev 2013-02-20 13:47:55 följande:

Jag är en nyinflyttad hästvedabo som ska gifta mig här 2014 :D Varför valde ni hästveda av alla ställen?
  • Mrs Lindahl 2014

Tack lillsmilla!!! Det uppskattas verkligen!

Vi träffades i Hästveda för snart 5 år sedan så det kändes både naturligt och kul att gifta sig där!

Svar på tråden hässleholm- behöver tips!