Brudklänning med färg
Har just börjat planera vårt bröllop i sommar, och nu gäller det att hitta den perfekta klänningen... Känner dock att jag går vilse och drunknar i alla kinasidor och det enorma utbudet av klänningar. Behöver både smakråd och hjälp att hitta den perfekta modellen....
Har fastnat för att ha en klänning med vinröda detaljer och har hittat några modeller som jag gillar, men ingen som är helt perfekt.
Är det någon av er som har beställt någon av följande modeller, varifrån, och hur blev slutresultatet? Känner mig lite nervös inför att beställa på nätet och inte veta om klänningen kommer att se ut som på bilden eller om det kommer att skilja mycket
www.tradera.com/brudklanning-brollopsklanning-skraddarsys-efter-dina-matt--auktion_301744_174160314
www.jenjenhouse.com/se/A-Linjeformat-Axelbandsloes-Chapel-Slaep-Satin-Broellopsklaenningar-Med-Brodering-Skaerpband-Paerlbrodering-002005281-g5281
www.dinobridal.com/discount-store-2012-retro-wedding-dress-delicated-balloon-scallopededge-with-embroidery-cwd052-p-1250.html
Tar gärna emot förslag på liknade klänningar också.