• Anonym (Lycklig)

    Lyckorus! <3

    Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 6 år, vi gifter oss nu i mars.
    Sen vi träffades har jag inte riktigt kunna slappna av när vi har sex. Har egentligen inte haft någon större lust. Hjärnan har velat men inte kroppen och det har varit extremt frustrerande!
    Slutade med p-piller för ett år sen och sen dess har min lust ökat drastiskt!
    Däremot har jag alltid känt mig begränsad då min oro för att bli gravid legat och pyrt i det undermedvetna, och har inte riktigt kunna släppa loss och slappna av ordentligt när vi har sex.
    Vi har pratat om att skaffa barn när vi gift oss och nu när det snart är dags kände vi att "va fasen, händer det så händer det!" så häromdagen bestämde vi oss för att sluta med kondomerna.
    För allra första gången under 6 års tid kunde jag verkligen gå "all in" och det var helt underbart, känslan går inte ens att beskriva med ord!
    Efteråt var jag så fylld av känslor att jag började stortjuta och min m2b blev helt förskräckt och trodde att jag hade ont nånstans.
    Berättade läget och han förstod precis, han kände att jag var mycket mer avslappnad!

    Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget.. förutom att jag är så extremt lycklig!
    Om 3 veckor gifter jag mig med min bästa vän, och förhoppningsvis har vi sått ett frö i helgen ;D

  • Svar på tråden Lyckorus! <3
  • Anonym (Lycklig)

    Måste bara göra en återkoppling..
    Igår fick vi ett plus på stickan!

  • Anonym (Lycklig)

    Ja det känns alldeles underbart! Fast har nog inte riktigt förstått det till 100%..
    Och så är jag helt förundrad över att det gick på första försöket.
    Skäms lite när jag vet att det finns så många där ute som har försökt i flera, flera år!

    Nåja.. till helgen blir vi man och fru så ska försöka att lägga min energi på det.
    Det andra får komma sedan : )

    Har funderat på att be fotografen ta en såndär klyshig bild när vi formar ett hjärta med händerna framför magen.
    Det kommer sedan att bli tackkort till våra närmsta..

  • karamell

    Åh vad skönt! Grattis, det är oftast bara när man kan slappna av som man kan börja njuta.
    Stort grattis och stort lycka till! 

  • MariaochDaniel

    Stort grattis! Vad underbart med ett litet pyre som växer därinne.
    Och idén till tackkorten var ju toppen! (som de kommer att förstå senare ju när ni berättar nyheten)...=)

  • Anonym (Lycklig)

    Tack! : )
    Jaa, vi tyckte att det var en rätt rolig idé faktiskt.. lite som att slå två flugor i en smäll : )
    Frågan är om dom kommer fatta på en gång eller om dom måste ringa å fråga?! Hahah ;D

  • Anonym (Inte där än)

    Stort grattis till er!
    Lite avundsjuk är jag allt. Vi har samma historia men har inte hunnit till skaffa barn-biten än. I sommar gifter vi oss och efter det så.... eller på bröllopsresan...
    Stort grattis och hoppas att bröllopet ert var underbart! 

  • MariaochDaniel

    Men berätta nu, hur var bröllopet? Visa gärna bild =) Är nyfiken av mig, haha...

    De kommer nog förstå. Annars får de väl ringa och fråga. Vi gav muggar där det stod farmor och farfar på till mina svärföräldrar när de skulle få veta det. De blev tysta en stund, frågade ska ni ha barn? och sen blev det kramfest =)

    Så underbart med bebisbesked...

  • Anonym (Lycklig)

    Var lite kluven till att lägga upp bild här..
    Men eftersom folk på bröllopet ifrågasatte varför jag inte drack så.. jaa.. fastän vi inte bekräftade nåt så har dom ju sina aningar redan : )
    Bröllopet var underbart! Trots att vi hade snöstorm.. : )


  • MariaochDaniel

    Åh vad fint!! =)

    Vad bra att det fungerade trots snöstorm.
    Måste vara underbart att dels på gifta sig och dels känna ett pyre som växer (även om det inte är så stort)... =)
    Stort grattis!

  • Anonym (Lycklig)

    Tack! Här kommer en bild som ska ut som tackkort nästa vecka.. hoppas ingen är här å snokar nu! ;P


Svar på tråden Lyckorus! <3