• Estrella

    Skor

    Brudar, var köpte ni era skor? Tycker det är grymt svårt att hitta snygga brudskor både på nätet och i butik...

  • Svar på tråden Skor
  • sanna88

    Hade tur å hittade ett par lite vintage på tradera för ynka 100:- m frakt, men ebay har ju enormt urval annars

  • afturelding

    Myrorna, faktiskt :) De är som nya förutom lite slitage på sulan, och helt fantastiskt fina. 75 kronor kostade dem.
    Så tycker du att det är svårt att hitta i butiker så kan det vara värt att titta på second hand eftersom att de har annat utbud.

  • Estrella

    Ja, jag hade fakiskt tänkt ta en titt på secondhand affärerna i stan imorn. Hoppas jag har lika tur som ni. :)

  • Chicita

    Jag körde på ett par som jag hade hemma och som var lite passande.
    Jag har stora problem med en av mina fötter så det var viktigt att ha ett par väl ingådda och testade skor.
    Nu fick jag ändå så pass ont att jag hade svårt att koncentrera mig på vigseln. Och jag fick lov att springa och byta skor direkt efteråt.

    Poängen jag har är väl mest att det inte behöver vara "brudskor". Kolla efter dansskor eller andra festskor.
    Varför inte skor till studenten exempelvis.
    Hitta ett par som är supersköna att gå i och ha på sig. Och köp hellre 2 par i olika höjd än ett par svindyra.
    Det är skönt att ha något att byta med på kvällen Glad 

  • stormhelen

    Jag köpte mina pumps på Dinsko och ett par ballerina på HM. 


     


    Ska byta till ballerina skorna till festen. =)

  • Estrella
    sommar2014 skrev 2013-02-08 23:21:56 följande:
    Om någon vill gifta sig i Carrie-inspirerade skor hittade jag dessa: www.brandos.se/badgley-mischka/goodie-mp2256-...

    Nästan likadana som dem Carrie gifte sig med Mr Big i! Solig
    Wow! Snygga, 11 cm klack är lite för mer än vad jag klarar dock. :) Annars tänker jag också, att det ju inte behöver vara brudskor. Hittade inget på secondhand affärerna, så jakten går vidare. :)
  • lenuz

    Jag köpte mina på brandos.se


    Tänker vänta tills i sommar och köpa några vita enkla ballerinaskor att ha på kvällen om fötterna börjar värka.

Svar på tråden Skor