• MiaNisse

Någon erfarenhet från www.storadagen.se

Hej!
    Jag har blivit handlöst förälskad i en klänning från www.storadagen.se
    (http://www.blocket.se/vi/42057989.htm)

Men nu till min fråga..
    Är det någon som handlat från detta företag?
    Hon som jag mailat med skriver att det inte är köptvång och att hon kan ta hem en klänning efter mina exakta mått som jag kan få prova....

Ris och ros om denna mottages tacksamt så jag vet vad jag har att göra med :)

• Svar på tråden Någon erfarenhet från www.storadagen.se
  • lenuz

Jag lockas också av deras sida, där finns min drömklännig. Enligt mailkontakt så får man skicka tillbaka om klänningen inte passar trots att den är måttbeställd. Och för det priset (lägre än jjh) så ingår underklänning,tiara och frakt. Låter nästan för bra för att vara sant. Nästan lite för bra.

Kan vara min pessimistiska sida som tittar fram, men jag kan inte låta bli att undra om det finns nått i det finstilta som jag missar.

• sommaren13

Jag har beställt min klänningen från henne, var där i slutet av januari och kommer få klänningen i början av mars. Hon var jättetrevlig Hon hjälpte till att mäta och så. Jag valde ut slöja och tiara och köpte även till en bolero.

• Jeanette08

Har också hittat klänning där, står mellan någon därifrån och en från lilly. Men den från lilly är inte exakt den jag vill ha kanske men känns säkrare.
    Med tanke på priset och att det är fri returrätt så blir man ju tveksam, men jag är nöjd med mailkontakten och det är ju alltid trevligt så här innan man bestämmer sig.

Någon mer som beställt därifrån?

• sommaren13
    Jeanette08 skrev 2013-02-21 22:32:39 följande:
    Har också hittat klänning där, står mellan någon därifrån och en från lilly. Men den från lilly är inte exakt den jag vill ha kanske men känns säkrare.
    Med tanke på priset och att det är fri returrätt så blir man ju tveksam, men jag är nöjd med mailkontakten och det är ju alltid trevligt så här innan man bestämmer sig.

Någon mer som beställt därifrån?

Jag har som sagt beställt och väntar på klänningen som kommer i mars. Så när jag har fått den så kan jag säga vad jag tycker
  • Lillskoj
    MiaNisse skrev 2013-02-08 13:24:17 följande:
    Hej!
    Jag har blivit handlöst förälskad i en klänning från www.storadagen.se
    (www.blocket.se/vi/42057989.htm)

Men nu till min fråga..
    Är det någon som handlat från detta företag?
    Hon som jag mailat med skriver att det inte är köptvång och att hon kan ta hem en klänning efter mina exakta mått som jag kan få prova....

Ris och ros om denna mottages tacksamt så jag vet vad jag har att göra med :)

Hon har haft X antal företag med bröllopstema. Dom startas upp och läggs ner, och startas upp i ett annat namn. För 3 år sen när jag beställde min hette dom Brudmix.

Jag beställde somsagt därifrån men ångrar mig. Dock välsydda, men kvalitén är kass och dom ser rätt billiga ut. Absolut inte som på bilderna. Och "hon" är otrevlig och har ingen känsla för det hon sysslar med.

Bara det att telefonnr går till en Plattsättare säger väl en del? Nopp, skulle absolut inte rekomendera Storadagen.se

• sommaren13

Hon har två företag, är det förbjudet eller??

Jag har köpt min klänning där och kan varmt rekommendera henne.  Jag upplever henne som väldigt trevlig och tillmötesgående, så trist att du har upplevt det så. 

• sommaren13

Hmmm blir lite osäker nu när jag har läst alla kommentarer om företaget...det strulade med min första klänning, fick fel färg på broderierna, hon beställde en ny klänning till mig och det var den 17 mars och den skulle komma med akutleverans, jag mailade i fredags och frågade och då skulle hon maila och fråga när klänningen var klar. Än så länge har jag inte hört nåt och jag blir lite nervös...frågan är om jag ska dra tillbaka min beställning och kräva pengarna tillbaka???

• Storadagen

Storadagen är jag. Jag har 2 företag ja. Det är helt lagligt
    Skriver detta för att jag ser att många undrar.
    Det är helt i sin ordning att ha 2 stycken registrerade på sig.
    Några andra brudföretag har jag aldrigt ägt som någon skriver
    Går lätt att kolla med skatteverket.
    Det finns vissa männisor som vill smutskasta företag. Tyvärr.
    Men som sagt jag har aldrig ägt något annat brudföretag.
    Har bara varit anställd 

Svar på tråden Någon erfarenhet från www.storadagen.se