• av1

Behöver tips på festlokaler i/kring Halmstad!!!

Hej!

Vi ska gifta oss i Halmstad till hösten och jag behöver tips på var vi kan ha festen!!
    Vi vill helst vara på ett ställe som kan fixa mat m.m. men som inte är allt för dyrt. Det bör ligga i närheten av Halmstad..
    Tips, erfarenheter mottages tacksamt! 

• Svar på tråden Behöver tips på festlokaler i/kring Halmstad!!!
  • Unexpected song

Vi hade vårt på Svarta Örnshuset- så otroligt fint! Jättegod mat, supertrevlig personal och slottsliknande miljö! Har spelat på bröllop på Heagård också, men där tycker jag inte det är lika fint även om det nog är väldigt bra mat. På Wapnö kan man ju också ha :)

• av1

Hej!
    Tack för svar! Ja svarta örnshuset verkar vara ett hett alternativ! Hade ni buffé eller meny? 

• LindaCalle

Åh, jag har en kompis som gifter sig här i sommar:

Jag vet att de fick ett pris på 30 000 kr för 50 gäster, och då ingick MYCKET!! (mat, dukning, service, lokal etc...)

www.villaaster.se/

Superfint också, och de är än så länge supernöjda med hon som håller i de hela! En liiiiten bi utanför Hstd är det ju, men räknas knappt ;) 

• Unexpected song
    av1 skrev 2013-02-07 18:27:24 följande:
    Hej!
    Tack för svar! Ja svarta örnshuset verkar vara ett hett alternativ! Hade ni buffé eller meny?
    Meny, visste inte ens att man kunde ta buffé, hehe :) Inte superdyr mat ändå, så kan verkligen rekommendera att ta meny då det känns lite lyxigare. Servitriserna var jättetrevliga och jobbade på snabbt också. :)
Svar på tråden Behöver tips på festlokaler i/kring Halmstad!!!