• Brudif­ramtid­en
    Äldre 2 Feb 08:32
    3264 visningar
    7 svar
    7
    3264

    Var i Grekland med barn???

    Vi ska åka till Grekland (troligen) i september på bröllopsresa. Vi är inga vana resenärer, min sambo vill absolut ha allinclusive, vilket säkert kan vara bra när man åker med barnen som är 5 och 7 år. Kan någon tipsa om vilket bolag som är bäst? Vilka orter och någon som har bra erfarenhet av nåt allinclusivehotell?



    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Var i Grekland med barn???
  • sirifr­edde
    Äldre 13 Mar 14:36
    #1

    Jag tycker du ska kolla med Apollo dem har mkt bra priser.

  • hedvig
    Äldre 13 Mar 15:35
    #2

    Och min erfarenhet är att Apollo är dyrast :) Jag gillar Ving mest men Fritidsresor är väldigt bra de också. Kika på Cypern också - fina bad, god mat och en del att se!

  • sirifr­edde
    Äldre 13 Mar 21:29
    #3

    Njaa det vet jag inte vi betalade 6400 För all incklusive på 5 stjärnigt hotell

  • Äldre 13 Mar 22:24
    #4

    Varför vill han ha all inklusive i Grekland? Bara nyfiken :)

  • Äldre 13 Mar 22:26
    #5
  • Äldre 13 Mar 22:32
    #6
  • Jeanet­te08
    Äldre 13 Mar 22:41
    #7

    Vi har varit på Blue Village på Rhodos 2 gånger med våra barn, första gången då det var 1 och 4 och andra gången då de var 4 och 7år.


    Toppen hotell, bra poolområden, nära stranden (dock sten strand) servicen är jätte bra och bra aktiviteter och underhållning för både barn och vuxna. Vill ni ha All inclusive så är sånna hotell som är ena All inclusive hotell oftast mest prisvärda, dessutom samma för alla vilket oftast är en stor fördel.

Svar på tråden Var i Grekland med barn???