• Alvi
    Äldre 1 Feb 13:58
    2339 visningar
    4 svar
    4
    2339

    Smycken?

    Jag tycker det är så svårt med smycken till klänningen. Vad som passar bäst? Vad jag vill ha? Jag ska ha en brudklänning med breda axelband, v-ringadnoch lite "diamanter" över bröstet. Vad kan passa? Örhängen, halsband. Eller bara armband o örhängen. ..? Vad tror ni. Nån som kan hjälpa mig..?

  • Svar på tråden Smycken?
  • Äldre 1 Feb 14:09
    #1

    svårt att säga... men om du verkligen vill ha ett halsband.. så kanske ett pyttislitet smycke. typ en pärla ellr bara en sten eller nåt som hänger.. dock så som du beskriver klänningen tro ja du klarar dig utan.. faktiskt.. om man säger såhär: tror inte det kommer se tomt ut. ^^

  • Äldre 1 Feb 14:09
    #2

    Hej, du har ingen bild på klänningen? Jag hade bredare axelband men inte v-ringat och jag hade en enkel guldkjedja med en liten diamant över en droppformad pärla och liknande örhängen (dvs hängande pärla) det passade mig bra. Jag tycker ett halsband är mycket klädsamt till en brudklänning. Satsa på tunnare och mindre smyckesset och du tycker klänningen redan har mycket detaljer.


  • Alvi
    Äldre 1 Feb 15:31
    #3

    Jag lyckas inte få in nån bild

  • Äldre 27 Feb 07:44
    #4

    Det är väldigt svårt att ge råd utan att ha en bild framför sig men jag fastnade för dessa fyra när jag letade smycken

    www.pearlsforyou.se/pages.php/page/brollopssmycken

    www.loveandbeproud.se/sv/

    www.handsweden.se/Hand

    www.frogpearl.se/kategori/brollop

Svar på tråden Smycken?