• IdoJo

    Bra fotograf i SKåne

    Har lite funderingar på fotografer. Vill bara ha fotograf till själva bröllopsbilderna, inte hela dagen och inte heller film. Funderar på att vi ska fotograferas efter vigseln och ha underhållning till gästerna under tiden. Har kollat runt och hört att Yvonne Rambring på Exhibibild är väldigt bra med annorlunda bilder och rimliga priser. Är det någon som har erfarenhet? Vi planerar att gifta oss till sommaren på Söderslätt. 

  • Svar på tråden Bra fotograf i SKåne
  • I vått och torrt

    Har ett namn till, till dig..
    Cecilia green heter hon och hon tycker jag är både väldigt duktig men oxå väldigt behaglig, man känner sig naturlig med henne...

    och sen är där Ramona Bach som oxå är otroligt duktig och gullig..

    Yvonne känner jag inte till.. 

  • Allis

    Så länge mitt barn har gått på förskola och sedan i skolan har det kommit en helt sagolik kille som du hittar här http://jonaslovendahl.se/ och fotograferat ungarna. Han är nog den enda utanför familjen som lyckats fånga min unge på bild precis som han är i verkligheten och det får man väl lov att säga är en bedrift om man jämför med trista dussinfotografier man vanligtvis får från skolan.


     


    Jag är förstås jättepartisk eftersom jag tycker mycket om honom som person och han är släkt med en av mitt barns gamla fröknar men fotografierna är verkligen görbra.

  • Candyheart

    Kristofer Borvall, du hittar honom på facebook. Han gör allt det där extra, grym på själva fototekniken och redigerar grymt bra! 

    Han finns i Hässleholm och ska fota vårat bröllop i sommar.  

  • Ritak

    Är det någon som vet en kvinnlig fotograf som tar så kallade morgongåve-bilder i Skåne regionen? Glad

  • Emmamme
    IdoJo skrev 2013-01-30 12:38:40 följande:
    Har lite funderingar på fotografer. Vill bara ha fotograf till själva bröllopsbilderna, inte hela dagen och inte heller film. Funderar på att vi ska fotograferas efter vigseln och ha underhållning till gästerna under tiden. Har kollat runt och hört att Yvonne Rambring på Exhibibild är väldigt bra med annorlunda bilder och rimliga priser. Är det någon som har erfarenhet? Vi planerar att gifta oss till sommaren på Söderslätt.
    Akpictura
  • sandra 791

    Hej! Vi hade Yvonne Rambring, Exhibibild när vi gifte oss i augusti 2012. Superduktig, positiv, kompetent, noggran och dérik. Vi fick jättefina bilder och jag kan verkligen rekommendera henne. Hon säger precis hur man ska stå eller inte stå... Skönt att få "direktiv" om hur man ska göra :). Jag blir aldrig bra på bilder men det lyckades Yvonne med :). Som sagt, en väldigt kompetent fotograf som gjorde mig o min man så nöjda! Lycka till!

  • IdoJo

    Vad roligt med en massa tips:) Lite varierande kvalitet på fotograferna dock - men alltid ba med inspiration!

    Vi har dock kommit fram till att vi bokar med Exhibibild. Vi var och hälsade på för ett förutsättningslöst möte och det kändes klockrent och hon lyssnade på våra önskemål och verkade vara precis det som passar oss.

    Ps. Hon tar också morgongåvebilder/secret box, vi såg några jättefina exempel. Nu finns Exhbibild mellan Svedala och Ystad men hon tar bilder över hela Skåne om man som vi inte vill ta bilder i studio. 

  • brideandbride
    Ritak skrev 2013-01-31 21:36:09 följande:
    Är det någon som vet en kvinnlig fotograf som tar så kallade morgongåve-bilder i Skåne regionen? Glad
    Hej,

    Jag var och tog "secretbox"-typ bilder på exhibibild. Kändes helt naturligt och avslappat. Jag var nervös innan så klart men direkt när vi började så släppte jag det och det var bara roligt och bilderna blev jättefina. Trots att jag inte är någon fotomodell så lyckades hon hitta vinklar som jag faktiskt ser riktigt bra ur:)

    gå in på hemsidan och kolla: exhibibild.se

    Lycka till!

     
  • Stinissen
     www.photodesign.nu 
    De är också två fotografer som arbetar tillsammans, en tjej och en kille! Hon kommer att följa mina förberedelser och han kommer att följa min killes. Känns perfekt! Det är även tjejen som kommer att fotografera min morgongåva. Unga men väldigt professionella med utbildning och allt och som kund har jag verkligen känt att jag gjort rätt val hittills. De är väldigt kreativa och nytänkande, precis som jag vill ha mina bröllopsbilder, In och kolla deras hemsida så förstår ni vad jag menar ;)
  • KristinaL82

    Vi kommer ha Anna Lauridsen som fotograf och döma av bilderna hon tagit tidigare så ser jag väldigt mycket fram emot fotograferingen. Hon håller till på Kullahalvön men fotograferar runt om i Skåne. 

    http://annalauridsen.com/ 

Svar på tråden Bra fotograf i SKåne