• charlottev

japp, jag har beslutångest!

Har velat fram och tillbaka när det gäller klänningen och insett att jag älskar både a-linje och sjöjungfru, två helt olika modeller! Hade bestämt mig för att ha sjöjungfrumodellen men då jag visade min syster båda klänningarna så tyckte hon a-linjen.

Nu har jag nog bestämt mig för a-linjen i kyrkan och middagen och sen byta till den andra... hur har ni andra gjort som bytt kläning, bytte ni efter dansen/tårtan eller innan?

åhh vad jobbigt när man vill ha båda o så pass olika modeller

• Svar på tråden japp, jag har beslutångest!
  • FrökenMäkelä

Förstår att du velar båda klänningar är jättefina!

Men jag gilla bild 1 snäppet mer, kul med lite annorlunda klänning, gillar hur den ser ut ner till.

• emzerus83

jag tycker båda klänningarna är hur fina som helst så jag förstår att du har beslutsångest!! :)

har du köpt båda och har "råd" att behålla dom så varför inte ha båda och byta om efter middagen som du skrev.
    Men om jag skulle välja en av dom två så faller min röst ändå på klänning 2, den Alinjeformade. har sett dig i nån annan tråd i den eller om det var i denna tråd kanske :) och du passar såå bra i den!!

• charlottev

Jo jag har lagt upp den tidigare, hade ju bestämt mig för att ha den... men sen så föll jag för den andra oxå =) som sagt var jag älskar två olika modeller =)

• karamell

Jag vet hur det känns att ha beslutsångest om klänning!!!

Båda dina klänningar är väldigt fina på olika sätt. Jag tycker den a-linje-formade är mest smickrande.
    Om du nu ska ha båda så skulle jag köra a-linjade till vigsel och valsen och sen byta om efter det till den andra. (däremot jobbigt att tänka på at byta om mitt på festen, och dessutom kommer inte lika mkt uppmärksamhet läggas på den du byter om till då de flesta "viktiga" bilderna är redan tagna då och folk har redan hunnit uppfatta sitt intryck av dig som brud) men helt klart förståligt om du vill göra det.

Lycka till! =) /M 

• Papillon

Åh, den första var ju helt sagolikt vacker! Den andra var lite tråkig i jämförelse helt ärligt, men har man inte sett dig i ettan tycker man säkert jättebra om tvåan, så du blir säkert fin hur du än gör :)

• Amandizzen

Bild 2, såå vacker!

• Limba

Båda är väldigt vackra tycker jag! Du kan väl byta? Jag skulle nog haft 2:an i under vigseln isf. Lycka till!

• Hobevi

Min kompis hade två klänningar och hon hade den ena i kyrkan och den andra bytte hon om efter fotograferingen. Så när hon och hennes man kom i bilen till lokalen så gjorde hon entré i den nya klänningen

www.hobevi.blogg.se  

Svar på tråden japp, jag har beslutångest!