Angelica och Engin skrev 2013-01-23 18:34:28 följande:
jag trivs i den klänning jag valde men känns precis som du säger att klänning nr 1 va the one..(i mitt huvud)
provade liknade som nr 1 men jämfört med den jag valde nr 2 va nr 2 mycket finare.
Har alltid tänkt mig hjärtformad urringning ..
Jag vet inte längre funderar på att köpa båda och sälja den jag inte använder men dom är ju inte billiga ligger på 15 000:- st så där spricker budgeten lite...
Jag hade samma problem fast valde min nr två klänning på grund av priskillnaden, sparade lixom 14.000 kr men man måste medge att man tänker fortfarande på den, och dessutom var den dyrare varianten ingen märkesklänning utan det var en gubbe som sydde upp dem i turkiet och sådle dem 5 ggr dyrare. Men eftersom din klänning kostar lika mycket som den du köpt så skall du om det går lämna tillbaka och byta. Du har redan storleken på dig, den som går på dig är samma storkel som dem har då i maggie sottero klänningarna. Om det inte är en maggie sottero så be om att få prova en som har den storleken du har och beställ en ny!
Vart bor du? har du varit och kollat i Stockholm annars om du inte är därifrån? Och sen finns ju mega billiga resor till London annars, man kan åka tur och retur samma dag ;) Känner vänner som gör det hela tiden.