• lillap­ia
    Äldre 22 Jan 07:32
    2569 visningar
    5 svar
    5
    2569

    Ska någon ha cupcakes istället för tårtor?

    Jag ska ha cupcakes till gäster och en liten tårta till mig och min man när vi skära tårta, känns lite roligt än tårtor.. 
    Nyfiken om någon ska ha också cupcakes, kommer ni beställa hos nån eller gör själv.
    Jag tror jag ska gör själv cupcake men vi kommer beställa en lilla tårta.  =). 

  • Svar på tråden Ska någon ha cupcakes istället för tårtor?
  • JFMS
    Äldre 22 Jan 16:51
    #1

    Vi ska ha cupcakes!! Eftersom ingen av oss gillar tårta tyckte vi det var smidigare och mer vi...
    VI har lejt bort det till en bekant som ska göra drygt 100 st :) Färgtemat är grönt, vitt och lite rött så vi tänkte man kunde få in det på något vis och sen toppa med någon godisbit överst :)

  • Äldre 22 Jan 17:09
    #2

    Vi ska oxå ha en egen liten tårta och sen varsin minitårta eller cupcake till övriga.

  • Tin
    Äldre 22 Jan 20:56
    #3

    Jag har en vän som ska ha cup cakes på sitt bröllop. Eftersom det är många av oss vänner som gillar att baka just cup cakes har vi kommit överens om att vi ska göra 10 st var som vi bidrar med till bröllopet där det kommer vara c:a 70 gäster. Enda kravet är att det följer färgtemat som är i grönt och vitt. Tycker det är en rolig ide! :)

  • lillap­ia
    Äldre 23 Jan 11:48
    #4

    Vad roligt.. 

    Er cupcakes kommer bli fin, själv har jag inte bestämt vad för smak och färg men vi vill gärna ha choklad muffins tror vi. 
     

  • Äldre 27 Jan 13:47
    #5

    vi har kollat på möjligheten att ha cupcakes. :) mest för att det inte är "det vanliga" och ltie roligare. :) men vi har ingen färg, smak, dekoration eller nåt tänkt på.. mest för att vi inte ens satt datum för ett ev. bröllop... blir nog inte på ett par år... =/

Svar på tråden Ska någon ha cupcakes istället för tårtor?