Jo, vi var ute i god tid, men å andra sidan gillar jag att planera saker så att man har så mycket som möjligt klappat och klart för att slippa stress och ha mer tid för ev "surprise" moment som säkerligen kommer dyka upp längre fram.
Är i stort sätt klar med utforming av inbjudningar, save the date-kort, bokat lokal, bokat kyrka, prel gästlista, lite matidéer, placeringskort, klädval (jag vet vad jag ska ha, ingen klänning köpt :p) osv.
Jao, det är lite häftigt. Behövs något som kan frakta en hel bunt gäster och det är lite roligare med en sådan en än vanlig buss :] Ev åker vi med alla andra så kan man pynta bussen lite med sidenband o shit. Beror på om vi ska fota oss innan eller efter vigseln, det har vi inte bestämt ännu.
Nu vet jag inte vad du tänker ha för frisyr eller hårtyp, men tänk på det om du ska åka MC. Det blir ju lätt tillplattat i hjälmen och det vore jäkligt korkat att köra utan hjälm OM det skulle hända något :p
Ska bruden åka med så tror jag inte deras tillfixade frippor klarar av något större vinddrag / tillplattning heller :)