• Äldre 13 Jan 21:58
    2248 visningar
    10 svar
    10
    2248

    Vilken låt ska ni ha till första dansen?

    Vilken låt har ni valt? :)

  • Svar på tråden Vilken låt ska ni ha till första dansen?
  • tovema­ja
    Äldre 13 Jan 22:43
    #1

    Kärleken är evig! Blir bugg, inte vals!

  • Äldre 13 Jan 22:54
    #2

    Vi hade ingen första dans (och enda anledningen att jag skriver i en dans-tråd om det är för att det finns alltid någon som blir jättestressad över att man "måste" ha det. Och det måste man ju inte, precis som med det mesta andra som gäller bröllop Flört)

    Om vi skulle haft någon första dans däremot så hade det blivit någon av Patrask 

    Exempelvis denna




    Här spelar dom till våra eldshowsartister / gycklare




    Eller kanske till den här Tungan ute


  • Jessic­a B
    Äldre 14 Jan 16:43
    #3

    Diskuterar detta för fullt här hemma men det lutar åt Utan dina andetag med Kent.

  • Tokig
    Äldre 14 Jan 16:54
    #4

    Jag tycker om när du tar på mig.

    Den första låt vi någonsin dansade till blev den första låt vi dansade till som gifta.

  • Sofia8­2
    Äldre 14 Jan 18:06
    #5

    Willi Boskovsky – An der schönen, blauen Donau - Walzer, Op.314


    Min karl har valt :) Jag gillar den också såklart. nu blir det kurs! Vi tar oss fram skapligt som det är idag, men med den klädseln och pompösa musiken vill man öva för att få ut mesta möjliga. Vo kommer ha kul när vi tar våra lektioner och der blir tillfälle att göra något bara vi två.

  • Äldre 23 Jan 15:08
    #6

    Ronan Keating - When you say nothing at all


    Ingen av oss har förmågan att kunna dansa vals så det blir bara att snurra lugnt.

  • Äldre 23 Jan 15:51
    #7

    That´s Amore- Dean Martin

    Vi gifte oss i Italien, gillar den och tyckte att den passade perfekt :)

  • Äldre 23 Jan 17:46
    #8

    Jag sa länge att när jag gifter mig ville jag ha Enjoy the silence med Depech Mode men sedan jag träffade min fästman har vi båda insett att även om låten stämmer in på mycket så finns det en låt som vi båda skulle vilja ha. 
    (Dock kanske någon kommer tycka att det är lite åt det morbida hållet.) Flört
    Men det blir antagligen låten från Morden i Midsomer.



    Den är så härlig att dansa till Glad
     

  • Nyfike­n01
    Äldre 23 Jan 19:36
    #9

    Vi är inte säkra på om vi kommer ha en första dans. Men om det blir så så vill jag ha "I stand by you" med the Pretenders :)

  • SZ2013
    Äldre 23 Jan 20:05
    #10

    Vi ska ha soulklassikern "You send me" (Aretha Franklins version). Den spelas förövrigt i slutet av "the Holiday" och är så himla romantisk tycker jag.

Svar på tråden Vilken låt ska ni ha till första dansen?