• borgli­gtbrol­lop
    Äldre 12 Jan 19:44
    1868 visningar
    2 svar
    2
    1868

    Hemligt Privat bröllop

    Hej vi skall gifta off om ca en månad.
    Vi har valt att gifta oss i smyg helt ensamna, dra iväg på semester och sedan skicka vykort med någon bra text.
    Vi har valt att göra så för att ingen av oss gillar att stå i centrum. Gillar att styra upp fest.
    Orkar inte ha stort bröllop och litet blir för stort i alla fall.

    Så vi vill bara få mysa och vara tillsammans.

    Nu börjag jag dock känna, och fundera. Jag vet ju att vissa kommer bli väldigt besvikna.
    Men vad fan det är ju vi som skall förenas och vara.

    Få mig att känna att detta är bra. 

  • Svar på tråden Hemligt Privat bröllop
  • ev2013
    Äldre 12 Jan 20:40
    #1

    Hej!


    Här har du en till som skall gifta sig helt ensam, och en vecka senare dra iväg på bröllopsresa i 4 veckor.


    Dock så skulle jag kunna tänka mig ett större bröllop men min blivande inte...han ville bara ha den närmsta släkten samlad... men det tycker jag kändes lite trist, så vi besluta att göra det helt själva....


    Vilket känns väldigt spännande och romantsikt... men är dock lite orolig att visa kanske kommer att bli besvikna... men som du säger... det är vi som skall gifta oss, inte dom andra.


    Vi hade tänkt att skicka kort på oss i bröllopskläderna, posta korten samma dag som vi går på planet. Men fråga e vad man skall skriva i kortet.


    Idag hade jag lunch med mina närmsta tjejkompisar, var nära att avsöja våra planer... men lyckades hålla tyst... vill så gärna prata om tips och ideer ;)

  • Äldre 12 Jan 22:16
    #2

    Jag tycker att det låter väldigt romantiskt!

    Om ni ångrar er kan ni ju alltid ha en bröllopsfesst i efterhand. (Som många som gifter sig utomlands)
     

Svar på tråden Hemligt Privat bröllop