• weroniqqa

Färgtemat aprikos...

Har bestämt att mitt färgtema på mitt bröllop ska gå i Vitt/Aprikos/Silver men upptäckt att det e svårt att hitta det jag vill ha som dekoration i aprikos... Antingen finns det orange eller ivory att välja på, Skulle Ivory funka? Eller blir det helt fel nyans?

Hälp tack;)

• Svar på tråden Färgtemat aprikos...
  • BrideToBe 84

Ivory är en mer krämig nyans av vitt, hittar du inte aprikos dekoration så kan du mixa rätt nyans med färger och måla själv på t ex ljusstakar (det har jag gjort). Sen kan du fokusera mer på vitt o silver för det finns ju hur mkt som helst. Lycka till!!

• weroniqqa
    BrideToBe 84 skrev 2013-01-11 15:44:26 följande:
    Ivory är en mer krämig nyans av vitt, hittar du inte aprikos dekoration så kan du mixa rätt nyans med färger och måla själv på t ex ljusstakar (det har jag gjort). Sen kan du fokusera mer på vitt o silver för det finns ju hur mkt som helst. Lycka till!!
    Tack så mycket för tipset=)
  • Lovisassk26

Hej hej!
    När gifter du dig?? Jag kommer att ha aprikos som tema (ihop med brunt och cremefärgat) och gifter mig 11e maj. Jag har hittat en hel del saker i aprikos....om du gifter dig efter mig säljer jag dem gärna till en rimlig peng om du är intresserad. Kmmer ha tärnklänning strl 38-40, plastrong/kravatt & näsduk 2 av varje, aprikos näbbklänning etc... har också en klänning nu här på köp/sälj-sajten som inte passade min tärna riktigt=)

• weroniqqa
    Lovisassk26 skrev 2013-01-11 18:17:17 följande:
    Hej hej!
    När gifter du dig?? Jag kommer att ha aprikos som tema (ihop med brunt och cremefärgat) och gifter mig 11e maj. Jag har hittat en hel del saker i aprikos....om du gifter dig efter mig säljer jag dem gärna till en rimlig peng om du är intresserad. Kmmer ha tärnklänning strl 38-40, plastrong/kravatt & näsduk 2 av varje, aprikos näbbklänning etc... har också en klänning nu här på köp/sälj-sajten som inte passade min tärna riktigt=)
    Vi gifter oss på midsommarafton=) Du får gärna maila bilder till mig på det du vill bli av med så kanske jag kan köpa ngt av dig;)
Svar på tråden Färgtemat aprikos...