• Diplom­is
    Äldre 1 Jan 16:35
    5175 visningar
    5 svar
    5
    5175

    Duktig bröllopsfotograf i Dalarna?

    Hej! Jag ska gifta mig på försommaren i Gagnef med bröllopsfest i Tällberg och undrar om någon har något tips på en duktig bröllopsfotograf i området?

  • Svar på tråden Duktig bröllopsfotograf i Dalarna?
  • ellen1­32
    Äldre 1 Jan 17:42
    #1

    Vi hade Ahlbins som finns i Sälen. Mycket proffsiga. www.ahlbins.se/

  • maxmam­ma
    Äldre 1 Jan 18:09
    #2

    jag bor i rättvik o gifter mig om 11 dagar, vi ska anlita en mycket proffisionell amatör fotograf, han tar underbara bilder men till ett förmånligare pris iom att han hat fotograferingen som bisyssla till sitt vanliga jobb.

    Låter det intressant så kan du skicka ett pm här eller maila mig på min email: ellnemb2@hotmail.com så ska du få  hans namn o telefonnr.

    mvh maxmamma!! 

  • Christ­inaJ
    Äldre 1 Jan 20:38
    #3
  • Äldre 1 Jan 22:41
    #4

    Camilla Dahlin 
    www.adorafoto.com

    Jätteduktig, publiceras mycket i en bröllopstidning som jag nu inte kommer ihåg namnet på naturligtvis.
    Vi pratade med henne innan bröllopet. Hon har fotograferat 2 fd jobbarkompisars bröllop nämligen, och det slutade med att när vi ändå bestämde oss för amatörfotografer så lovade hon att finnas på "stand by" ifall dom skulle banga ur eller ifall bilderna skulle bli ren skit.

    Jag älskar hennes bildspråk, och hon hör hemma i Gagnef-trakten dessutom Solig 

  • LisaKi­m
    Äldre 13 Feb 13:22
    #5

    Vi gifte oss för två månader sen och anlitade Verena Lüdemann.
    Hon finns i Sälen men hon berättade att hon fotar bröllop i hela Dalarna.
    Vi är supernöjda med våra bröllopsbilder! Hennes hemsida är www.momentsfoto.se

Svar på tråden Duktig bröllopsfotograf i Dalarna?