Bara lite tankar...
Precis som rubriken lyder.....sitter jag här & tänker på mitt stundande bröllop. Vi gifter oss hemligt så jag har bara min blivande att bolla mina tankar med & ärligt talat kan han inte så mycket om tex smink & blommor. =)
Lite inre stress börjar smyga sig på.....tänk om jag inte lyckas med en snygg sminkning själv eller frisyren som jag oxå ska göra själv. Hjälp...alla verkar ju ha bokat tid för att få det gjort av proffs. Kan man över huvudtaget fixa med det själv??
Och detta med blommor....var köper jag konstgjorda blommor bäst?? Mitt bröllp kommer att bli mycket kylslaget så riktiga blommor blir det inte. Tar tacksamt emot tips!! =)
Hindersprövning & vigselbevis är ordnat. Det är väl egentligen det viktigaste....och ett JA från min blivande man såklart. Ja det börjar närma sig 13-02-13 växlar vi äntligen ringar efter 19 år tillsammans....kan det misslyckas även om varken håret eller sminket är gjort av proffs....hahaha jag tror inte det!!!
Kram på er alla & glöm inte att stanna upp & påminn er om varför ni gifter er....är det för kärleken eller för värsta festen....tror nog på det förstnämnda!! ;)