• Anonym (oviss­t)
    Äldre 29 Dec 09:58
    1700 visningar
    5 svar
    5
    1700

    kan man fråga om hans svensexa??

    Är lite orolig att min m2b inte kommer få nån svensexa, då jag inte hört nått om de :-/ Brukar bruden få veta nått om planerna för de? Kan man fråga bestman/toastmasters om de är nått på gång? Tror han verkligen skulle uppskatta att få en sån!

  • Svar på tråden kan man fråga om hans svensexa??
  • Äldre 29 Dec 10:49
    #1

    Min make fick ingen svensexa trots att han har arrangerat för de i gänget som gifte sig innan.
    Jag valde att inte kontakta hans vänner för att höra mig för då jag anser att vill de göra något så gör de något och ringer jag och frågar så är risken att de rafsar ihop nåt halvdant för att "hans brud tjatade" och då känns det som att det lika gärna kan vara. Har de aldrig velat prata med mig innan så blir det bara fel om jag ringer.

    Men jag kollade på både eniro och hitta att alla uppgifter om mig stämde så att det skulle vara lätt för dem att kontakta mig om de ville. Det är ett tips! :)

  • PiaB
    Äldre 29 Dec 10:54
    #2

    Klart du kan fråga men de kanske inte svarar. De kanske planerar för fullt men inte vill att du ska veta och råka försäga dig. Eller så får han ingen. Alla har inte vare sig möhippa eller svensexa. Jag vet knte om någon planerar något för oss och tänker inte ta reda på det. Vill ingen ordna något så är det så. Däremot har vi sagt till de vi tror kan fixa något vad vi absolut inte vill vara med om. Vet hans kompisar att detcär viktigt för honom? Annars kan du ju ta upp drt lite snyggt. Fast det känns ändå konstigt att liksom önska sig något som ingen tänkt ordna. Men det är bara min åsikt


  • Anonym (oviss­t)
    Äldre 29 Dec 11:43
    #3

    Hans närmaste vänner är sånna som skulle kunna glömma bort att de skulle varit en svensexa :-/

  • jossan­amir
    Äldre 29 Dec 16:10
    #4

    Det kan absolut vara en idè att höra dig för om du är orolig, om inte minst så tycker jag det är bra att meddela blivande frun om datum så det inte blir något annat inplanerat! Jag kommer absolut ha en dialog med den/de som kommer fixa en till min sambo och även om jag inte vill veta detaljer vill jag i alla fall vara förberedd på dagen det ska ske.

Svar på tråden kan man fråga om hans svensexa??