Jen jen house ??
är det någon som handlat från jen jen house vill veta om det är värt att chansa och skicka efter? hjälp snälla någon !!
är det någon som handlat från jen jen house vill veta om det är värt att chansa och skicka efter? hjälp snälla någon !!
jag har köpt näbbklänning, tärnklänning från jenjen, de var hur fina som helst o välsydd o fint i tyget så jag är jättenöjd med dem o bra leveranstid hade de oxå.
köpte även ett par skor där i storlek 38 som är min storlek men de var på gränsen för trång så man kanske får tänka på att har man 38 vanligen så kanske man ska satsa på en 39.a iom att de är väldigt nätta o små i storleken.
när det gällde klänningarna så måttbeställde jag efter bärarens kroppsmått o tärnklänningen var för stor i sidorna så den måste sys in en liten bit o axelbanden på den klänningen var oxå något för långa så de måste kortas ner ett par centimeter.
näbbklänningen var lite taight i dragkedjan när vi skulle dra upp den men inte mer än att det funkar iaf men hade fått vara nån mm öppnare så den inte blev så tight i dragkedjan.
men annars välsydda o fina gediget fint tyg utan att kännas för kina-kopia aktigt.
Har beställt ett par brudhandskar därifrån som borde komma i slutet av denna vecka eller början av nästa vecka så få se om de är lika fina som allt annat jag handlat där.
tror du vågar skicka efter från dem.
Kolla denna tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4139413.html
Hej
Jag har beställt en måttbeställd klänning där i från, men den var alldeles för stor . Passade ej och kunde inte skicka tillbaka!!!
jag beställde min brudklänning därifrån och den är perfekt