Swarovski
Tänkte att swarovski ringar kunde vara ett alternativ istället för vanlig diamantring, så jag undrar:
Någon som har testat?
Hur är kvalitén?
Skulle en sådan passa sig som förlovnings/vigselring?
Tack för svar :)
Tänkte att swarovski ringar kunde vara ett alternativ istället för vanlig diamantring, så jag undrar:
Någon som har testat?
Hur är kvalitén?
Skulle en sådan passa sig som förlovnings/vigselring?
Tack för svar :)
Nu har jag inte testat men mycket att det som säljs som Swarowski är det inte. I dagsläget verkar det mer ha blivit ett namn på en viss typ av slipning än för varumärket. Tror att kvaliteten är bra, jag har köpt halsband därifrån och det höll bra. Du får nog inte samma kvalitet som på en guldring med diamanter men jag tror att de kan vara ett väl så bra alternativ. Royaldesign säljer Swarowski, här är en lite ovanligare ring som passar bra in på bröllopstemat royaldesign.se/viewitem.aspx
Jag tyckte också att Swarovskis smycken var snygga så jag kollade lite vad som gällde.
De jag tittade på hade bara stenar av glas så jag skippade dem. Tyckte inte riktgt att glas skulle funka som vigselringar. Slits ju ner jättefort.
Lite besviken för det var fina ringar.
Jag tyckte också att Swarovskis smycken var snygga så jag kollade lite vad som gällde.
De jag tittade på hade bara stenar av glas så jag skippade dem. Tyckte inte riktgt att glas skulle funka som vigselringar. Slits ju ner jättefort.
Lite besviken för det var fina ringar.