• nixteina

    Berätta om/nämn era liveband!

    Hej!

    Riktar mig till er som gift er eller varit på en grym fest :)

    Vi är ute efter ett liveband och märker att vi tydligen är sent ute (ca 6 månader kvar till bröllopet) Vi har fått flertalet nej och önskar nu veta namn på några band som ni har haft så vi kan kolla om de är lediga och passar oss.

    Hoppas ni kan hjälpa oss!

     

  • Svar på tråden Berätta om/nämn era liveband!
  • Tokig

    Covered with what - gjorde hela vår dag och kväll! Var magiskt bra.

  • nixteina

    Tack så mycket!

    Ingen annan som kan tipsa också? 

  • AndersPersson

    Dirk Digglerz, mycket bra. Har lite videolänkar här:

    Blandat:



     
    You can call me Al:




    Born to run:




    I wanna dance with somebody:




    Hemsida: www.dirkdigglerz.com

    Inte så billiga dock.

  • JazzJenny

    Hej! Kolla med Misch Masch Mezzengers! Grymt ös och egen stil - klezmer typ... Jättebra om man vill ha nåt annat än de vanliga coverbanden!
    mmm.bunnel.se

  • nixteina

    Tack! Roligt att vi har fått tips på så många olika typer av band! Det uppskattas verkligen!

  • AndersPersson

    Ifall du gillar variation kan jag också tipsa om världmusikbandet Morfis Bixur ifrån Uppsala. Dom kör folkmusik ifrån världens alla hörn. God stämning och mycket exotisk dans brukar uppstå :)

    www.morfisbixur.com/

  • Hello

    Miss Roma är i själva verket Michael Abrahamsson själv, som ständigt gör reklam för sig själv här på BT.

    Ge dig nu Michael, folk har genomskådat ditt bluffande här sen lång tid tillbaka.
    Patetiskt! 

  • Lena59

    Jag kan rekommendera två band. Det är en kille som heter Andreas som är sångare i båda banden. Ett vanligt 5 manna band som kör covers och ett större band där de är väldigt många i bandet med blås och allt möjligt. Jag har hört båda och dem är väldigt bra. I 5 manna bandet vet jag att alla har gått på Södra Latin i Stockholm som är en välrenommerad musikskola. Dock vet inte var det finns att lyssna på de men du kan maila till andreas_pejler@hotmail.com så kan han säkert skicka något. Det ena bandet spelade på min dotters bröllop och det var så himla bra!!! :) Rekommenderas starkt! Skötsamma killar också :) Hälsningar Lena

  • MK8284

    Gifte mig för 2 veckor sen hade ett band som heter The Jam band. Vi var så nöjda med dem och har fått många positiva feedback från gästerna. www.thejamband.nu

Svar på tråden Berätta om/nämn era liveband!