• Vichy

Är det här en bra idé?

Jag funderar på olika sätt man kan tjäna extra pengar på. Jag vill göra det på ett säkert sätt också. Har suttit och kollat runt på olika sidor, men allt verkar så osäkert. Typ tjäna pengar på länkar eller mejl och sånt känns som att man skulle kunna bli lurad på...

Jag funderade så här: barnvakt, hundpromenader, städning och så är ju enkla tjänster som man kan erbjuda folk hjälp med. Men det kräver ju vissa tider också.

Tror ni det finns en marknad för folk som vill typ få sina julklappar inslagna?
    Jag tycker det är kul och är rätt duktig, men jag vet inte om nån skulle vilja ha hjälp med det...  

• Svar på tråden Är det här en bra idé?
  • Chicita

Kanske.
    Jag älskar att slå in paket. Jag brukar få höra att dom inte vill öppna mina paket för dom vill inte förstöra dom. Så jag skulle defenitivt inte betalt för det.

Men jag vet att många har problem med paketinslagning och dom kanske skulle kunna betala en slant. Men jag tror inte att du skulle kunna tjäna några stora summor. De som har problem att slå in paket brukar oftast be dom i affärerna att sköta det ju. Och då känns det nog onödigt att betala för något dom kan få gratis. 

Svar på tråden Är det här en bra idé?