Akjson skrev 2012-11-27 11:48:40 följande:
och ska ha festen på Sjövillan. Blir toppen. Äntligen känner jag att jag kan börja längta efter mitt bröllop. För en månad sen ville jag bara ge upp och antingen skita i det eller åka utomlands och gifta mej. Nu undrar jag såklart om nån har samma planer, eller haft vigsel i Rättvik och vill dela med sig lite tankar, råd? Nån som vet någon bra fotograf, helst inte som kostar SEK 20 000 som Camilla Dahlin ( vet dock att hon är riktigt riktigt bra ). Nån som vet någon som kan sjunga fint?
Kram på er alla....
Grattjs Tjejen!!
himlar vad skönt att det löste sig för er så bra, sjövillan är jättefin o ruskigt god mat har de oxå
har iofs bara ätet vanlig a la carte mat där, ingen bröllopsmiddag men maten är riktigt schysst. belive me.
jag ska anlita en amatörfotograf som inte kostar skjortan men tar ruskigt bra bilder, han är inte sämre än nån proffsfotograf men har det som bisyssla till sitt riktiga arbete så därför kan han inte ta samma summa som ett proffs.
han är ofta anlitad av brudpar o jag har sett hans bilder o ja de talar för sig själv
jag blir uppriktigt glad för er skull när man läser ditt inlägg här, så som du kämpat o slitit för att få till det, du är värd en stor eloge.
många lyckönskningar från maxmamma som oxå gifter sig i rättvik.