• Midorie

Vart hittar jag klänningen?

Bläddrade i en engelsk bröllopstidningen "Wedding ideas" från 2011. Hittade en alldeles fantastisk klänning men kan inte hitta den eller någon liknande någonstans. Nu hoppas jag att någon av er kan hjälpa mig. Adressen som står bredvid klänningen är: tusneembridal.co.uk

• Svar på tråden Vart hittar jag klänningen?
  • VictoriaE

Hittade den har nar jag googlade som snabbast- www.destinybridals.com/tusneembridal.htm

Ser ut som om designern inte langre finns, sa kan ju bli lite kampigt att hitta klanningen. Testa kanske att skicka en kopia till Landy/JJ/etc, om du inte kan hitta originalet? 

• Midorie

Tack så mycket!
    Jag är ganska grön inom det här området. Landy/JJ är utländska sidor som syr upp klänningar?

Har du några erfarenheter av de här sidorna?

• VictoriaE
    Midorie skrev 2012-11-23 18:15:59 följande:

Tack så mycket!
    Jag är ganska grön inom det här området. Landy/JJ är utländska sidor som syr upp klänningar?

Har du några erfarenheter av de här sidorna?

Det stammer. Har dock tyvarr ingen erfarenhet av sidorna, da jag kopte min klanning i en butik har i London, men har hort ratt mycket fran tjejerna har. Testa traden pa www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3949530.html - du kan nog hitta ratt manga dar som har mer erfarenhet av att bestalla hem klanningen Glad
  • Midorie

Länken som du angivit funkar inte. Vad heter tråden?

Svar på tråden Vart hittar jag klänningen?