• Fial8

Pris, Stockholm

Är i planerartagen och inser att jag har noll koll på priserna. Men många andra hör verkar ha stenkoll! På önskelisten - Mingelfest 70 personer - Nära vatten - Nära Stockholm (helst så att gästerna kan åka med SL) - Vi vill kunna dansa, har kontakt med ett coverband som har ljus o ljus etc. - Vi vill kunna bjuda på kaffe o tårta samt enkel vickning. - Öppen bar (att vi kan ta med oss dryck) - Längre än till kl 01 - Inkl städ Vad ska vi räkna med att det kostar? Önskar även tips på ställen!

• Svar på tråden Pris, Stockholm
  • brudskor

Jag tror att Valvet på skeppsbron kan vara något för er men priset kan jag bara tippa på ca 1200 kr pp och uppåt då om man slår ut allt ni nämt ovan, kan tipsa om foto i Sthlm också kika in på www. malin-fotograf .com 

• Fial8

1200 per person när vi inte ska äta samt ta med oss egen dryck?

• Fial8

Kanske bra med ett förtydligande. Jag tänker mig mer en lokal där det finns porslin etc men vi tar med oss dryck, tårta etc och fixar allt, utom städning, själva.

• brudskor

Hej 

1200 kr är kanske lite i överkant men det beror helt på band och lokal kostnad, hur mkt vin och sprit ni behöver, städ kostnad, ingår porslin mm i hyran, läge på festen, typ av mat, behövs servirings personal och en i baren osv  då kommer man nog iaf upp i 900-1200 kr per person om man sen slår ut det på era 70 gäster.

Svar på tråden Pris, Stockholm