• charlottev

Beslutångest....

Här jättebeslutångest över vilken klänning jag ska ha. Jag är alltid den som bär figurnära kläder men samtidigt vill jag ha den stora bröllopsklänningen, vilken tycker ni att jag passar bäst i? eller ska jag leta efter nr 3? Den figurnäraklänningen nr 1 behöver sys in

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Beslutångest....
  • charlottev

få inte upp bilderna *morr*

• Pörcy

Jag röstade på 2:an om du väljer mellan dessa två. Jag tycker inte att du fick nån bra figur i ettan, du ser bara rak ut. I tvåan får du mer markerad midja. Sen tycker jag själv att det är finare med stor kjol än sjöjungfrumodell.. :-P

• maxmamma

definitivt tvåan, du vart jättefin i den o fick en underbart snygg kropp som framhävdes på ett rättvist sätt.

sen säger jag som de andra, sjöjungfrustilen passade inte din kropp o gjorde inte den rättvis alls. dessutom är vid kjol snyggare Glad 

men du ska göra o välja den känns mest rätt för dig. 

• Alyllyra

Om ettan ska sys in så att den sitter bättre så tror jag den kan bli jättefin! Och det var finare spets på den som det ser ut på bilderna.

• FrökenMäkelä
    maxmamma skrev 2012-11-21 23:42:48 följande:
    definitivt tvåan, du vart jättefin i den o fick en underbart snygg kropp som framhävdes på ett rättvist sätt.

sen säger jag som de andra, sjöjungfrustilen passade inte din kropp o gjorde inte den rättvis alls. dessutom är vid kjol snyggare Glad 

men du ska göra o välja den känns mest rätt för dig. 
  • Kaffegrus

Jag tyckte om ettan Nu har de kanke inte väldigt olik stil, men tänk efter vilken känsla du vill ha på dagen och vad som passar med resten. 

Jag får ofta en speciell känsla i olika kläder, speciellt klänningar beroende på stilen och då följer mitt humör på detta. Så känn efter  

• PiaB

Definitivt tvåan! Har sällan sett någon passa så bra som du gör i den. Hela din kropp blev annorlunda, till det bättre.

• PiaB

Var tvungen att titta en gång till. T.o.m. armarna och axlarna, där du alltså är bar i båda klänningarna, ser bättre ut i tvåan. Intressant, och tack! Nu lärde jag mig något!

• tisa

tvåan är jättefin och som många här säger passar den dig hur bra som helst, du ser väldigt balanserad ut :)

en fråga bara, vad har du för underkjol i tvåan? (om du nu har någon) med eller utan ringar? har ett väldigt fint fall.

• Mustikka

2an helt klart. Den var jätte vacker. Har du köpt båda?? Du kan byta klänningar under festen annars. Men tyckrr nr två satt finare på. Den var charmigare :)

• stormhelen

Nr 2. passar dig mycket bättre än ettan.

Som andra har nämnt så framhäver nr. 2 din midja mer, medan i nr 1 ger ett uttryck som gör att du ser rak ut.

• dellelgarin

Jag röstar för ettan,sys denin kommer den sitta bättre och den slår tråktvååan med hästlängder :)

• charlottev
    tisa skrev 2012-11-22 11:54:45 följande:
    tvåan är jättefin och som många här säger passar den dig hur bra som helst, du ser väldigt balanserad ut :)

en fråga bara, vad har du för underkjol i tvåan? (om du nu har någon) med eller utan ringar? har ett väldigt fint fall.
    Det är en underkjol med två ringar men jag har tagit bort den översta
  • charlottev

Tack för alla svar! Lite roligt att många tycker tvåan sitter bra, själv tycker jag att den gör att min överkropp ser kortare ut... men bra med andra ögon =)

Svar på tråden Beslutångest....