• maxmam­ma
    Äldre 20 Nov 23:09
    1189 visningar
    2 svar
    2
    1189

    precis 2 månader sedan min älskade häst somnade in....

    idag är det precis 2månader sedan min häst fick somna in... åh vad jag saknar dig gumman men nu mår du bra o slipper bli sjuk o ha ont.

    men saknaden är enorm, jag älskar dig så mycket trots att du inte finns hos mig längre. Du finns alltid i mitt hjärta.

    vår tid tillsammans blev kort men underbar, men idag sitter jag bara o gråter o gråter o sörjer dig.

    vi kommer att ses nångång igen men det dröjer länge tills dess.

    Åh varför blev det så här? jag tror jag går sönder av saknad o sorg snart...

    Älskade vän... 

  • Svar på tråden precis 2 månader sedan min älskade häst somnade in....
  • vinter­frost
    Äldre 21 Nov 00:14
    #1

    Skickar en kram, då jag vet att saknade kan vara enorm speciellt vissa dagar. Nu slapp jag dock ta de avgörande beslutet då min polle valde att självdö i sommarhagen en ljummen sommarnatt för 2,5 år sedan. Men saknade är lika stor. Kommer aldrig finnas en häst som han

  • maxmam­ma
    Äldre 21 Nov 00:26
    #2

    tack vinterfrost,  precis som du säger så gör det lika ont o saknaden är lika stor oavsett hur de avlider.

    hon fick då somna in en underbart fin höstdag o hon fick göra nått hon inte fått gjort på länge, äta gräs... hon skrittade mellan mig o min sambo o ner till den plats där hon skulle somna in o begravas...

    men jag kommer aldrig o glömma henne. jag har ägt hästar nästan hela mitt liv men hon var the one and only. jag har hennes avkomma o hon är så lik sin mor. bara att mamman var fux med vita hår i pannan o avkomman är helt brun utan minsta vita hårstrå.

    jag kan tänka mig att du oxå saknar din vän nått så fruktansvärt... de är mer än bara djur, de är som familjemedlemmar...

    tack för din kram o omtanke, ursäkta om jag blev lite långrandig i mitt inlägg här... 

Svar på tråden precis 2 månader sedan min älskade häst somnade in....