• Äldre 19 Nov 10:02
    3388 visningar
    10 svar
    10
    3388

    Hur många har bokat flygresa med SAS?

    Nu när SAS väg är osäker.
    Så undrar jag om det är någon som har bokat flygresa med SAS, kanske tom med sin bröllopsresa.....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har bokat flygresa med SAS?
  • Aniara­4
    Äldre 19 Nov 11:00
    #1

    För tillfället har vi ingen biljett bokad med SAS, men det är inte så länge sen vi var ute och flög med dem.

    Min man börjar just komma upp i en användbar Eurobonus, det hade ju varit trevligt att hinna utnyttja den förstås...

  • Aniara­4
    Äldre 19 Nov 11:01
    #2

    P.S. Tänk på att betala alla resor med kreditkort, så det finns en extra försäkring om det blir nåt krångel!

  • tinaal­pfält
    Äldre 19 Nov 11:03
    #3

    Jag bokade en resa till Påsk bara för en månad sen och det skulle vara jäkligt surt om de gick i konkurs innan. Jag är osäker på om reseförsäkringen som följer med VISA-kortet täcker konkurs så det skulle ju kännas i plånboken att boka en ny utan kompensation med. 

  • Mars
    Äldre 19 Nov 12:37
    #4

    Bröllopsresan bokad med SAS, reser den 16dec.. hoppas jag!

  • Äldre 19 Nov 13:07
    #5

    Jag funderade för ett par veckor sedan att boka en resa till New York, men jag tycker det känns extremt osäkert just nu. Jag hoppas att SAS inte går i konkurs.

  • Äldre 19 Nov 13:18
    #6

    Vi har bokat över nyår till London då den ena bestman bor där och min ena tärna och hennes kille ska med över så vi kan slappa och umgås månaden inna. Bröllopet. Så jag är nervös över att vi kanske inte kan åka över.


  • Äldre 19 Nov 15:02
    #7

    Det verkar som om SAS får leva lite längre. Det är ju bra med tanke på era reser :)

  • Äldre 19 Nov 20:33
    #8

    Har också gått runt och oroat mig för SAS de senaste dagarna. Har en resa bokat med dem vid nyår och det är bara att hålla tummarna!

  • Äldre 12 Dec 15:21
    #9

    Jag skulle inte ha några problem med att boka vår bröllopsresa med SAS. Vi är trogna kunder sedan många år och alltid fått riktigt bra och pålitlig service. Känns alltid extra bra att stödja ett skandinaviskt bolag även om jag helst av allt flyger med Virgin Atlantic eller Singapore Airlines. Däremot rekommenderar jag ingen att flyga Emirates Airlines first class. Verkligen överskattat!

  • Äldre 12 Dec 15:34
    #10

    ja vi har flygit med sas o de var min sämsta flygresa. drickan ingick inte i maten o vi fick inte se på någon film eller så. skit trist att bara sitta där i 5 timmar =( har varit med om bättre flygresor där drickan ingick i maten o man fick se på film eller lyssna på musik

Svar på tråden Hur många har bokat flygresa med SAS?