• FinaFi­na
    Äldre 15 Nov 12:09
    3371 visningar
    2 svar
    2
    3371

    Någon som har gift sig med hjälp av Lanta divers på Koh lanta ??

    Vi har vår vigsel bokad på koh lanta den 11 december , med hjälp av Lanta divers.


    Har mailat lite med Maj-britt , men nu var det ett tag sen... hon har inte svarat på mitt senaste mail om en fråga ang skräddaren , hur har det funkat för er , planering osv kring blommor och så , har ni gjort det på plats eller via mail innan ?


    Nu är det 19 dagar kvar tills vi åker , och det är väl bröllopsnerver blandat med resfeber som börjat göra mig lite nervos

  • Svar på tråden Någon som har gift sig med hjälp av Lanta divers på Koh lanta ??
  • Mattia­s12
    Äldre 18 Nov 21:45
    #1

    Hej!


    Vi gifter ju oss dagen innan er på Relax bay.


    Jag har fått lite bilder på blommor av Maj-Britt, vill du att jag ska skicka dem till dig?
    Enligt Maj-Britt så räcker det att bestämma sig när man kommer till Koh Lanta om man vet på ett ungefär vad man vill ha (om man nu kommer några dagar innan själva bröllopet förstås). Jag har meddelat henne att jag gärna vill ha orkideer i vissa färgnyanser.
    Hur många dagar innan bröllopet kommer ni till Koh Lanta? Vi kommer att bo på Kloch dao beach 5 dagar innan vi gifter oss och Maj-Britt kommer att besöka oss för att bestämma det sista, så som blommor, frisyr, mat etc.


    Om du inte får svar från Maj-Britt, prova att maila igen och påminn. Jag har fått göra det ett par gånger och då brukar svara komma rätt snabbt.


    Ska ni äta bröllopsmiddagen på Relax bay? I så fall har jag också fått en meny från kocken.


     


    Vi åker från Sverige om 9 dagar och mina bröllopsnerver och resfeber är nog på samma nivå som dina...


     


    Vill du ha blombilder, meny eller annan info så maila direkt till mig (är inte här inne på forumet så ofta).


    E-post: malin-e@telia.com


    Mvh


    Malin


     


     


    Det ska va gött och leva, annars kan det kvitta!
  • Äldre 7 Jul 22:39
    #2

    Hej!

    Hur gick det för er båda?

    Jag och sambon håller på att fnula på att göra samma sak som ni och gifta oss på lanta med hjälp av lantadivers..

    Goda erfarenheter?

    Mvh Evelina

Svar på tråden Någon som har gift sig med hjälp av Lanta divers på Koh lanta ??