• moger
    Äldre 13 Nov 22:12
    1267 visningar
    3 svar
    3
    1267

    Någon mysig restaurang mitt i veckan lunchtid Malmö/Staffanstorp

    Hej!


    Vår största problem är vart vi ska bjuda gästerna efter vigseln, som äger rum 12.12.12 kl 12. Så vi är klara runt 13. Någon som har tips om möjligheter. Lokal skulle finnas sidan om kyrkan, men då måste man fixa allt själv, duka, snygga till. Man blir helt slut innan vigseln. Helst något mysigt ställe som är klar när man kommer dit. vi är runt 20 personer.


    Vore tacksam för all sorts tips. Även om ni känner till någon festfixare som inte är så dyr.

  • Svar på tråden Någon mysig restaurang mitt i veckan lunchtid Malmö/Staffanstorp
  • Äldre 18 Nov 13:34
    #1

    Prova gästgivare i staffanstorp.  Annars så tycker jag att Restorante Italia i Lund är fint och inte så dyra.

  • Äldre 18 Nov 18:22
    #2

    hypoteket.se/index.php
    www.matochdestillat.se/
     i Lund

    I Malmö kan du ju höra er för med slottsträdgårdens café ... Då får man sitta i växthuset, men jag vet att de har satt in kamin nu. De har nu bara öppet i helgerna men om ni bokar kanske de öppnar för. Hur god mat som helst och väldigt fint inne i parken vid slottet. De har ju mkt rimliga priser när man äter där själv och ligger verkligen centralt i Malmö, Samt att Tareq Taylor är hur mysig som helst.
    www.slottstradgardenskafe.se/
     

  • Hjärte­rdam
    Äldre 18 Nov 19:15
    #3

    Gästgivargården i Staffanstorp hade jag valt! Supermysig miljö, underbar mat och trevlig personal. Ni skulle inte bli besvikna :)

Svar på tråden Någon mysig restaurang mitt i veckan lunchtid Malmö/Staffanstorp