Tips på hur jag ska skämma bort min man?
Hej!
Nu är det några månader sedan vi gifte oss och vi har haft en jättehärlig sommar och höst. Min man är kanske världens gulligaste, han verkar så himla förtjust över att jag är "hans fru" nu! Han är otroligt kärlektfull och mysig. Just nu jobbar han väldigt hårt och reser en hel del i jobbet, och så kommer det dessutom vara ett tag framöver. Ändå ger han mig så mycket uppmärksamhet, ringer & skickar söta sms, har köpt blommor och presenter och jag känner mig så otroligt bortskämd!
Jag har en lite lugnare period jobbmässigt och jag vill så gärna göra något speciellt för honom. Vi gör vanligtvis lika mycket att hemmasysslorna men pga problem med bl.a bilen (som jag verkligen inte kan) så har han fått dra ett extra lass även hemma.
Nu försöker jag göra lite mer än vanligt hemma, ser till att hinna tömma diskmaskinen innan honom, rensa aska ur den öppna spisen (vilket han alltid gör annars) och göra lite extra god mat ibland. Men vad mer kan man hitta på? Han uppskattar allt från att gå på hockey till spa, pizza i soffan till fin middag på restaurang. Men jag är helt tom i bollen och vill ha inspiration, vad kan man hitta på? Stort som smått...