• Jessa

Billig fotograf i närheten av Grebbestad?

Hej!

Jag och min m2b gifter oss i Grebbestad i juli 2013. Som det ser ut nu så har vi bett min sambos svägerska att ta bilder på oss före vigselakten och hon har tackat ja. Samtidigt känns det lite jobbigt att tilldela henne ytterligare en uppgift. Därför undrar jag om ni vet om någon BILLIG fotograf i närheten av Grebbestad? 

• Svar på tråden Billig fotograf i närheten av Grebbestad?
  • Jessa

WOW! Jag ska prata med min m2b och återkommer. Tittade på hemsidan, det ser hur fint ut som helst :) 

• KarinJohan

Hej! Jag kan verkligen rekommendera XerviarFotograf (www.xerviatfotos.com). Han är otroligt duktig och jättesympatisk.nu

• Jessa

ÅH tack! Gifte ni er på Västkusten?

• starmaja

Hej
    Jag och min sambo kommer oxå gifta oss på västkusten nästa sommar. Vi har hittat en fotograf i Uddevall som vi kommer använda oss av. Atelje Karlheden heter den, vi har haft en del kontakt via mail och fått bra respons. Sen kommer vi åka ner i mars och träffa dom personligen oxå.

Jag tycker det är svårt att hitta frisör då jag inte bor på den sidan annars. Hur kommer du göra med hår och smink?

• Jessa

Hej!

Såg ditt inlägg nu: så duktig är jag på att hålla koll här ...

Min svärmor har tipsat mig om en duktig frisörska i Grebbestad - vi har haft kontakt och jag åker dit i vår för att "testa". Sminket fixar jag själv.

Var på Västkusten gifter ni er? 

• starmaja

Vigsel i Svenneby gamla kyrka och festan blir i hamburgsundstrakten. lokal är hemlig för gästerna så jag vill inte skriva ut det :)

När gifter ni er? Om det inte är samma datum så kan du kanske tipsa om frisören. Vi gifter oss 31/8.

• starmaja

Såg i ditt startinlägg att det var i Juli ni har ert. :)

• Jessa

Jag ska gå till Salong Onyx i Grebbestad. Linda W ska ta hand om mitt hår och det känns väldigt tryggt. Vi har redan haft mejlkontakt - skickat bilder fram och tillbaka. 

Svar på tråden Billig fotograf i närheten av Grebbestad?