• Aureli­a
    Äldre 7 Nov 13:20
    2805 visningar
    1 svar
    1
    2805

    sex och singel - hur gjorde ni?

    Okej, de flesta härinne är väl inte singlar... men alla har väl erfarenhet av det, mer eller mindre.
    Så. hur löste ni längtan efter sex, bekäftelse och närhet under era singelperioder?  Vissa här kanske rentav ÄR singlar, som jag.

    Det verkar finnas så många inställningar till det här. Vissa har inte sex alls nästan när de inte har en fast partner och är kära. Andra har tillfälliga oseriösa kontakter, och ytterligare andra mer fasta oseriösa kontaker typ älskare/KK.

    Hur gör ni och hur tycker ni? Jag tycker att man får göra som man vill så länge man är ärlig mot sig själv och mot andra. Detta har gjort att jag har mer sex nu än när jag var i ett förhållande.

  • Svar på tråden sex och singel - hur gjorde ni?
  • PiaB
    Äldre 7 Nov 13:47
    #1

    Vilken konstig fråga att ställa på ett forum där de flesta planerar bröllop eller iallafall har ett förhållande


     


    Men iallafall, jag var bara singel några månader efter skilsmässan tills jag träffade min blivande man. Jag dejtade några stycken men kände inte så starkt för någon att jag ville ha sex med dem. Däremot hade jag sex första gången jag träffade min blivande man fast jag ju då inte kunde veta hur det skulle sluta, men känns det rätt så känns det rätt


     


    Bara man är ärlig mot sig själv och andra och inte gör något man egentligen inte vill.


     


Svar på tråden sex och singel - hur gjorde ni?