• anna094

Tips på festlokal med boende i mellanSkåne

Hej!

Vi ska gifta oss utanför Höör (Hallaröd) och letar efter en lokal där vi kan ha festen. Vi ska kunna ordna med mat och dryck själva. Kruxet är att vi väldigt gärna även vill ha någon form av boende i hyfsad anslutning till festlokalen, där både vi och våra gäster kan bo. Vi kommer vara kring 50 st och vill gärna hålla oss max en halvtimmes bilfärd från Hallaröd. Inget slott, det är för tjusigt för oss Flört

Är det någon som har något tips på lokal och/eller boende så vore vi väldigt tacksamma!

• Svar på tråden Tips på festlokal med boende i mellanSkåne
  • missmalin

Har du kollat bygdegårdar i skåne. Vi har även mysiga bed & breakfast :)

• msE

Dom flesta ställen jag kan komma på har dessvärre inte möjlighet att ordna me mat o dryck själva...

tänkte på Röstånga gästgivaregård och vandrarhemmet där.  Jägersbo camping kanske har lokaler som man kan hyra det kan vara värt att kolla upp. Annars som sagt googla och kolla med bygdegårdar och vandrarhem..

• lillsmilla

Hässleholmsgården kanske kan vara värd att kolla upp, de har även vandrarhem. Ca 1,5 mil från Höör.

• anna094

Tusen tack för alla tips! Vi är båda sedan 1 år nyinflyttade till trakten och då behöver man lite tips från folk Även om jag är Skåne-tös så har jag bättre koll på ställena lite mer söderut.

Svar på tråden Tips på festlokal med boende i mellanSkåne