• Lisen50

Mina ringar, hur ser din/dina ut?

Nu har jag äntligen fått mina ringar som är rodinerade och klara. På torsdag 8 november trär min blivande man på den på mitt finger. Den undre är min förlovningsring och den övre min vigselring med en prinsesslipad lite större diamant och sedan briljanter , båda ringarna i vitguld. Förlovningsringen är handgjord för mig hos Elmblads guld och vigselringen är inköpt på Kaplans

• Svar på tråden Mina ringar, hur ser din/dina ut?
  • Lisen50

Tack!! Ja jag älskar dem.. det är jag liksom ...de passar mig så bra

• Supernova

Ingen bra bildkvalité men det får duga :) Förlovningsring

• cgosfeldt

Här är min älskade förlovningsring :)

• Lisen50
    Supernova skrev 2012-11-05 06:14:42 följande:
    Ingen bra bildkvalité men det får duga :) Förlovningsring

Superfin och personlig

• Lisen50
    cgosfeldt skrev 2012-11-05 08:44:48 följande:
    Här är min älskade förlovningsring :)

Jättefin också lite kraftigar/högre som mina

• Lisen50
    Mysullis skrev 2012-11-05 09:19:04 följande:
    Vigselring + morgongåva:

Är det en sten som går över båda eller är det två större i varje. Jättefint ihop!
  • Mysullis
    Lisen50 skrev 2012-11-05 11:55:59 följande:
    Är det en sten som går över båda eller är det två större i varje. Jättefint ihop!
    Stora stenen sitter i ringen med stenar på sidorna, den andra är bara en slät vitguldsring som jag satt utanför den ringen (fick i morgongåva).

Glömde ju att skriva att dina ringar var fina också! :)
  • cgosfeldt
    Lisen50 skrev 2012-11-05 11:54:43 följande:
    Jättefin också lite kraftigar/högre som mina
    Ååh tack så hemskt mycket :)

Ja precis gillar att den är lite kraftigare samtidigt som den är väldigt "söt" och enkel :)
  • LyckligaBruden

Så ser min förlovningsring ut

Och så ser min vigselring ut, från Engelbert. Dock så har jag lagt till två diamanter så att stenarna går ända ner runt fingret, blev mycket finare =)
  • PiaB

Så här ser våra ut. Den understa är förlovningsringen som vi har likadana, den översta är vigselringen som får vänta till augusti Vi ska ha likadana vigselringar också. Vi är jättenöjda med båda och de passar oss och vår stil. På vigselringen står det "min själsfrände" på irländska, ett land vi båda är intresserade av.

• Lisen50
    PiaB skrev 2012-11-07 11:02:34 följande:
    Så här ser våra ut. Den understa är förlovningsringen som vi har likadana, den översta är vigselringen som får vänta till augusti Vi ska ha likadana vigselringar också. Vi är jättenöjda med båda och de passar oss och vår stil. På vigselringen står det "min själsfrände" på irländska, ett land vi båda är intresserade av.

Så fina!! Kul med orginella ringar...jättesnyggt blir det!
  • LizzLass
    Lisen50 skrev 2012-11-05 00:05:24 följande:
    Nu har jag äntligen fått mina ringar som är rodinerade och klara. På torsdag 8 november trär min blivande man på den på mitt finger. Den undre är min förlovningsring och den övre min vigselring med en prinsesslipad lite större diamant och sedan briljanter , båda ringarna i vitguld. Förlovningsringen är handgjord för mig hos Elmblads guld och vigselringen är inköpt på Kaplans

Hej Lisen50!

Hvilka rejäla ringar du värkar ha!

Hur snygga som hälst. Forlovningsringen värkar vara rätt så tjock.

Har ni nogon mått på ringarna bredd, höjd, vikt?

Vore kul at se en bild der ringarna är på fingeret for rätta proportioner.

Torsdag 8 nov. idag!!!

Grattis!!!!!!!!!!

Kram

• Lisen50

LizzLass så här ser mina ringar ut på...de är ganska rejäla 3mm höga....så jag hade lite klurigt att hitta en vigselring i samma höjd är inte väldigt stort utbud på det. Men detta blev så bra och är precis vad jag ville ha

Svar på tråden Mina ringar, hur ser din/dina ut?