• sirifredde

    tänker på dig i dag

    tänker på min fina kisse idag. ca 1 månad sen du lämnade mig o saknar dig så det gör ONT tårar strilar :(


  • Svar på tråden tänker på dig i dag
  • Mette81

    Kram till dig!! För mig har deg snart gått 3 år sedan min älskade vovve fick somna. Saknar henne oerhört och tänker på henne nästan dagligen

  • maxmamma

    jättefin katt, den ser nästan ut som en av mina katter jag har.

    däremot så rann mina tårar över min döda häst som har varit död i 1½månad.

    hon var inte bara ett djur, hon var mitt djur o jag älskade henne så mycket.

    Blir ledsen när jag tänker på att jag aldrig mer får sitta på hennes rygg o rida i fullgalopp med vinden susandes  i våra ansikten.

    Att mina barn aldrig mer får sitta på hennes rygg o skritta iväg i lugnt tempo på en runda runt byn promenad.

    jag har hennes fina avkomma som är en kopia av sin mamma, avkomman är brun o mamman var fux.

    kommer aldrig glömma den dagen jag gick ner i stallet och fick se hennes fina dotter sovandes i halmen.

    Tack Dama för alla de fina år vi fick tillsammans o alla härliga ridturer vi syns så småning om igen.

     men tills dess, ta väl hand om dig o beta det gröna gräset du inte fick göra och njut av härliga galopp race med vinden smekandes i ansiktet.

    farväl gumman! 

  • sirifredde

    Sörön : Mimmi fanns i mitt liv sen hon va 6 mån tills hon somnade i nu i sept 18 år gammal. Hon var en katt som följde med på promenader och man fick bära henne. Stannade jag stannade hon väntade in mig och kom inte ja så sprang hon och satte sig vid mina fötter hon ville bli buren stundvis. Hon pratade mkt. När ja hälsade på i norr i mars i år kom hon springades "skrikandes" så glad va hon och se mig:) Hon hoppade på dörren då hon ville in. Hon älskade sheeba:)

  • sirifredde

    Saknar mimsan så de gör ont =( kram tillbaka


    Mette81 skrev 2012-11-03 21:12:15 följande:
    Kram till dig!! För mig har deg snart gått 3 år sedan min älskade vovve fick somna. Saknar henne oerhört och tänker på henne nästan dagligen
  • sirifredde

    Ja Mimmi va speciell hon va min kisse hade henne sen hon va unge tills hon nu somnade in augusti fick somna in


     


    maxmamma skrev 2012-11-03 23:09:21 följande:
    jättefin katt, den ser nästan ut som en av mina katter jag har.

    däremot så rann mina tårar över min döda häst som har varit död i 1½månad.

    hon var inte bara ett djur, hon var mitt djur o jag älskade henne så mycket.

    Blir ledsen när jag tänker på att jag aldrig mer får sitta på hennes rygg o rida i fullgalopp med vinden susandes i våra ansikten.

    Att mina barn aldrig mer får sitta på hennes rygg o skritta iväg i lugnt tempo på en runda runt byn promenad.

    jag har hennes fina avkomma som är en kopia av sin mamma, avkomman är brun o mamman var fux.

    kommer aldrig glömma den dagen jag gick ner i stallet och fick se hennes fina dotter sovandes i halmen.

    Tack Dama för alla de fina år vi fick tillsammans o alla härliga ridturer vi syns så småning om igen.

    men tills dess, ta väl hand om dig o beta det gröna gräset du inte fick göra och njut av härliga galopp race med vinden smekandes i ansiktet.

    farväl gumman!
Svar på tråden tänker på dig i dag