Tips om sömmerska till er!
Jag har fått massor av hjälp genom att söka på allt från DJ, catering till festprogram här på bröllopstorget. Nu tänkte jag själv bidra med sånt som jag halkat över och som känns bra inför bröllopet. Idag var problemet att hitta en sömmerska med kort varsel och gärna i närheten av Enskede där jag bor. Hittade då Halldoff & Co som består av Kerstin som har sin syatelje i sin villa i just Enskede. Jag ringde henne men fick inget svar. Bara 1 minut senare ringde min mobil och hon ringde upp utan att jag lämna något meddelande! Bara där kändes det bra...
Hon lät fantastiskt gullig och engagerad på telefon och nu ser jag fram emot måndag när jag ska träffa henne och hon ska kolla på min klänning som måste vara klar snarast då vi gifter oss om bara 2 veckor...
Så jag hoppas att jag kan fortsätta rekommendera henne även efter att ha fått klänningen insydd! Och billigt lät det också... ca 300-500:- beroende på hur många lager jag hade osv.
Fyll gärna på med andra guldkorn som kan hjälpa andra i bröllopsbestyren! Återkommer med min erfarenhet av sömmerska efterhand när arebtet fortlöper