Fina fotoböcker?
Tänkte göra fotoböcker från vår stora dag, både till oss själva och till föräldrarna i julklapp. Har ni tips på några som har bra fotoböcker? Alltså bra kvalité, bra program, bra priser etc.
Tänkte göra fotoböcker från vår stora dag, både till oss själva och till föräldrarna i julklapp. Har ni tips på några som har bra fotoböcker? Alltså bra kvalité, bra program, bra priser etc.
Jag gillade fujidirect.
Men gör ett testalbum först och förstora bilderna lite mer än vad dom har som förslag. Man kan ändra mer än man tror men det kan vara lite trixigt att hitta hur man ändrar vissa saker.
Du behöver inte beställa testalbumet alltså, men det är bra att ha något att testa med innan man börjar göra det riktiga.
Sen kommer det säkert in riktiga fotografer eller andra som tycker att fuji är skit. Precis som i alla andra trådar som tagit upp den här frågan
Men jag (och dom som fått böckerna) är jättenöjda med kvalitén.
Dom har förvisso en lite mer budgetvariant också som jag inte testat. Och det kan vara den som vissa då har testat och sen tycker att fuji är skit
Jag beställde vårt första på "Photobo"x & var nöjd med kvalitén & bilderna, däremot hade jag gjort 2 missar & de störde mig något fruktansvärt :( Be någon annan korrekturläsa innan du skickar beställningen. Lätt att göra missar när man stirrat på skärmen för länge...
Så då beställde jag ett från "Printerpix" istället (för där kunde jag välja fler sidor & det var finare layout) Men när jag fick den blev jag lite missnöjd med färgerna på fotona. Jag valde att de skulle förstärka bildernas färger, men det var bara det röda som blev skarpare & det såg inte så bra ut. Annars nöjd med boken där oxå.