• Anonym (nästa­n naken)
    Äldre 31 Oct 11:54
    2133 visningar
    8 svar
    8
    2133

    Secret box / budoir fotografering

    Skriver anonymt för att jag inte vill M2B ska se.

    Har varit och tagit sexiga sensuella bilder och väntar med spänning på att få tillbaka fotona!
    Jag var till en vän som gillar att fotografera och tog mina bilder.

    Hade med mig klackskor, brudslöja, och underkläder som passar en brud.
    Försökte ta mycket närbilder med fokus på detaljer, och vad jag såg på bilderna i kameran så fick vi nog en hel del bra bilder.

    Var bra för mig också att ta lite sensuella avklädda bilder, stärkte självkänslan bra, för jag tyckte jag såg riktigt fin ut på bilderna :) trots att kroppen inte är sig själv efter gravidet.

    Men nu till hur jag ska färdigställa projektet.
    Ska jag beställa en fotobok? Eller skriva ut bilderna och lägga i en låda? Vad skulle ni ha gjort?
    Och när är de egentligen tänkt att man ska lämna denna gåvan?

  • Svar på tråden Secret box / budoir fotografering
  • Tokig
    Äldre 31 Oct 12:32
    #1

    Jag gjorde, eller fotografen gjorde, en fotobok till mig. Så mina man fick en fotobok. Efter bröllopet sen så gav jag honom ett USB med alla bilderna från fotograferingen.

    Jag gjorde så att jag lämnade boken (paketet) till hans bestman dagen innan och sedan så fick han det när jag gjorde mig i ordning på förmiddagen. Bestmannen hade fått instruktioner om att säga till mannen att öppna detta i enrum.

    Jag hade lagt ett litet brev till honom också....

  • Anonym (nästa­n naken)
    Äldre 31 Oct 14:14
    #2
    Tokig skrev 2012-10-31 12:32:27 följande:
    Jag gjorde, eller fotografen gjorde, en fotobok till mig. Så mina man fick en fotobok. Efter bröllopet sen så gav jag honom ett USB med alla bilderna från fotograferingen.

    Jag gjorde så att jag lämnade boken (paketet) till hans bestman dagen innan och sedan så fick han det när jag gjorde mig i ordning på förmiddagen. Bestmannen hade fått instruktioner om att säga till mannen att öppna detta i enrum.

    Jag hade lagt ett litet brev till honom också....
    Bra tips att ge en USB efteråt, så slipper man ta så många bilder första visningen.
    Hur många sidor /bilder var de i boken?
  • Tokig
    Äldre 31 Oct 14:22
    #3
    Anonym (nästan naken) skrev 2012-10-31 14:14:29 följande:
    Bra tips att ge en USB efteråt, så slipper man ta så många bilder första visningen.
    Hur många sidor /bilder var de i boken?
    Ja, du... hur många kan det ha varit... kanske 12-15 sidor. Jag valde att ha ganska få bilder. Hellre färre riktigt fina bilder än många. Så jag tog bort flera bilder som var för lika varandra (fick möjlighet att korrigera innan fotografen skickade in för tryckning).
    Jag valde t ex att ha några bilder på två sidor, alltså ett helt uppslag. Blev jättefint.

    Valde en svart enkel bok där jag bara skrev "Från mig till dig" på utsidan. Och "Jag älskar dig" på första uppslaget.
  • Anonym (nästa­n naken)
    Äldre 5 Nov 16:27
    #4

    Nu har jag beställt en fotobok! :) verkar bli jättebra! Och så hade jag en rabattkod för 50%

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 5 Nov 16:50
    #5

    Vad modigt! Jag önskar att jag vågade mig på något sådant.. 


  • Anonym (nästa­n naken)
    Äldre 6 Nov 11:30
    #6
    Grodprinsens brud skrev 2012-11-05 16:50:54 följande:
    Vad modigt! Jag önskar att jag vågade mig på något sådant.. 
    De var bara roligt att ta fotona! Prova, blir du inte nöjd så behöver du ju inte använda korten.
  • Anonym (naken om baken.­.)
    Äldre 7 Nov 22:45
    #7

    Jag har varit gift en gång förut, och gav min dåvarande make en secret box present på vår bemärkelsedag. En jättefin inbunden bok med svartvita sensuella bilder samt ett usb minne.......frid och fröjd....sen skiljer vi oss några år senare och han vägrar lämna dessa ifrån sig( ja det var jag som gick...) Visst det var en gåva..men känns såhär i efterhand inte helt ok att de finns hos någon annan, tror nu inte att han skulle göra något dumt då jag är mamma till hans barn men ändå...det gäller att vara säker..

  • Anonym (nästa­n naken)
    Äldre 11 Nov 12:24
    #8
    Anonym (naken om baken..) skrev 2012-11-07 22:45:23 följande:
    Jag har varit gift en gång förut, och gav min dåvarande make en secret box present på vår bemärkelsedag. En jättefin inbunden bok med svartvita sensuella bilder samt ett usb minne.......frid och fröjd....sen skiljer vi oss några år senare och han vägrar lämna dessa ifrån sig( ja det var jag som gick...) Visst det var en gåva..men känns såhär i efterhand inte helt ok att de finns hos någon annan, tror nu inte att han skulle göra något dumt då jag är mamma till hans barn men ändå...det gäller att vara säker..
    Ja att ta nakenbilder är ju alltid en risk, men jag är medveten om det. Nu var det ju inte sånna tips eller funderingar jag hade så kanske onödigt inlägg?

    Alla bilder man postar på nätet/internet finns alltid kvar. Så när jag beställde en fotobok så har ju de tillgång till mina bilder. Fotografen har rätten till bilderna eftersom jag inte tog de privat, och får publicera de som hon/han vill. Har kommit överrens om att den som tog bilderna på mig ska få använda i sin portfolio till framtida fotograferingstillfällen. Men att jag får va med och välja ut de bilderna ja känner mig mest bekväm med.

    Skulle jag hamna i en samma situation som du beskriver och han skulle hota att visa någon skulle jag bara säga varsågod. Sen skulle jag själv lägga upp nån bild till beskådning så behöver de hotet inte leva vidare! Folk har väl sett en naken person förut? Och va gör de om nån ser mig i fina underkläder?
Svar på tråden Secret box / budoir fotografering