• MoN

vad är skillnaden??

hittade denna klänningen på jenjenHouse och dom här två bilderna så tycker jag att klänningen är den samma men den heter helt olika.....vad är skillnaden på dom förutom namnet?

Empire Square Neckline Chapel Train Chiffon Satin Wedding Dresses With Embroidery

A-Line/Princess Off-the-Shoulder Chapel Train Chiffon Satin Wedding Dresses With Lace Beadwork 

• Svar på tråden vad är skillnaden??
  • eml33h

Oj.. typ som finn-fem-fel.. förutom att jag hittar ingen skillnad alls.

• Chicita

Det är svårt att se på bilderna, men den översta ska ha broderier. Och den andra ska ha spetsapplikationer med pärlbroderier om man läser beskrivningen.
    Det kan hända att det är samma grundklänning men att dom har använt två olika tekniker på dekorationerna sen.
    Be om närbilder. 

• FrökenMäkelä

Nog lättare att maila och fråga. För priset skillde ju lite på dem.

• Chicita
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-30 13:38:44 följande:
    1304:- och 1373:-  får jag fram, så det skilde väl inte så mycket? 
  • FrökenMäkelä
    Chicita skrev 2012-10-30 13:47:24 följande:
    1304:- och 1373:-  får jag fram, så det skilde väl inte så mycket? 
    lite skrev jag väl ändå ;)
  • Chicita
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-30 13:50:00 följande:
    lite skrev jag väl ändå ;)
    Tja jag tolkade ditt lite som "det skilde ju ändå lite" = Det var en rejäl skillnad i pris.
    Just det uttrycket brukar ju användas när man beskriver att det skiljer en del och inte när prisskillnaden inte är så stor Flört 
  • FrökenMäkelä
    Chicita skrev 2012-10-30 13:52:12 följande:
    Tja jag tolkade ditt lite som "det skilde ju ändå lite" = Det var en rejäl skillnad i pris.
    Just det uttrycket brukar ju användas när man beskriver att det skiljer en del och inte när prisskillnaden inte är så stor Flört 
    Inte alla som gör det. Vissa skriver helt enkelt vad de menar och inte att andra ska tolka mellan raderna  Solig
  • MoN
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-30 13:38:44 följande:
    jag har precis mailat och frågat Solig
  • FrökenMäkelä
    MoN skrev 2012-10-30 15:42:16 följande:
    jag har precis mailat och frågat Solig
    Meddela gärna när du fått svar. För som du själv sa man ser ingen skillnad på bilderna.
  • MoN

idag fick jag svar!
    skillnaden är att på den enna är det små pärlor också det broderade på spetsboleron annars så är dom exakt lika! 

• Chicita

Lite som jag trodde från början då Glad
    Men det var ju bra att du fick ett ordentligt svar av dom Glad

Svar på tråden vad är skillnaden??