• maxmamma

    Någon som vet ??

    Detta har absolut inget att göra med bröllop men måste fråga ändå:

    I Avicii´s sång och video Levels så är det en kille i Grå kosym med Rödslips o glasögon som kommer upp från en hiss o han har massa papper o mappar i  famnen,  där möts han av en mörkhyad kvinna i glasögon.

    Den här killen Dansar och Skriver Avicii på nått bord o en tavla. Killen får en stöt av en elpistol och ligger sedan i en säng fastspänd. efter det så får man se när han knuffar en stor sten uppför en backe och när man sen får se tillbaks i sängen så ploppar det upp en blomma ur munnen på killen.

    Är det någon som vet vem den där killen som är huvudkaraktär i videon är för någon??

    Det är INTE  avicii dvs den svenska DJ,n som har gjort låten.

    Min yngsta son tycker att denna kille är så rolig som dansar o har en blomma i munnen och jag själv tycker att han är rätt rolig faktiskt Skäms

     

  • Svar på tråden Någon som vet ??
  • maxmamma

    vet ej hur man gör det men om man går in på youtube o skriver avicii levels i sökrutan så får man upp en bild på en kille som ser ut att skjutsa en sten framför sig o  det står Vevo på videon så man vet att det är den officiella videon.

    kan inte förklara bättre än så här tyvärr Rynkar på näsan 

  • frökenE

    efter lite googlande, Richie Greenfield, dansare och koreograf


    ">

  • maxmamma

    tack snälla för all hjälp, hade inte kunnat fixa till detta själv då jag i princip bara vet hur man startar en dator o  skriver hehe tack än en gång Skrattande

  • maxmamma

    Hm han var snyggare i gråkostym o röd slips o glasögon haha inte alls lika snygg i verkligheten på intervjun där haha 

    oj hoppas inte min m2b ser denna tråd, alltså är inte på något vis kär eller så i den där koreografen tycker bara han är så ful snygg i videon så han blev snygg men INTE  lika snygg som min älskling Glad 

Svar på tråden Någon som vet ??