• nr 5

    tips-hår i malmö

    Tänkte jag skulle vara snäll o ge tips nu när jag gift mig o varit nöjd med en hel del saker som jag fick leta länge efter..så kanske ni slipper leta så länge ;)
    Jag hade väldigt tur, för jag ville ha lite löshår o sånt i min uppsättning. En av frisörerna (Susanna) som jobbar på "Salong Din Stund" i Malmö fixade mitt hår. Var så nöjd.
     Hon hade en del ideer som inte passade mig, men det som impade på mig var att hon verkligen lyssnade och gjorde som jag ville. Jag var jätte nöjd med min uppsättning, som höll hus bra som helst och fick väldigt många komplimanger!
    Så är du osäker och letar efter en duktig frisör så ring salongen och fråga efter Susanna Skog.
    Rekommenderas varmt!

  • Svar på tråden tips-hår i malmö
  • Lakinna

    Tack för ditt tips! Ska gifta mig nästa sommar och är tacksam för all hjälp man kan få :) får man fråga vad det kostade?

  • MarieTherese05

    Super bra med tips... 
    En fråga...
    Har du någon bild?

     

  • anette83

    Jag tyckte det var ett bra initiativ utav "nr 5" att faktikst rekommendera frisör så jag hoppar in här eftersom jag skulle vilja rekommendera Sara på Salongen Davidshall. Redan när jag skulle göra min provuppsättning så blev det RÄTT på en gång!! Jag hade varit så orolig innan dess att jag inte skulle bli nöjd men jag gick därifrån med ett stort leende på läpparna och kände mig lugn, ett mindre beskymmer :) Även på bröllopsdagen blev det PERFEKT.. även mina tärnor blev jättenöjda med sina uppsättningar. Sara förstod direkt vad vi ville ha och vi hade en superbra dag hos henne och hennes kolleger på salongen! Rekommenderar henne varmt! :)
    Har även varit där efter bröllopet och fixat mitt hår och jag är lika nöjd vaje gång jag går därifrån eftersom hon snabbt ser vad man klär i och vad som fungerar! Solig

  • parisinthespring

    Bra med lite frisör tips! Någon som har tips på kombinationen smink och frisyr? Antingen ett ställe som gör båda eller några ni vet som samarbetar bra?

  • sarahtroh
    anette83 skrev 2012-10-18 08:33:41 följande:
    Jag tyckte det var ett bra initiativ utav "nr 5" att faktikst rekommendera frisör så jag hoppar in här eftersom jag skulle vilja rekommendera Sara på Salongen Davidshall. Redan när jag skulle göra min provuppsättning så blev det RÄTT på en gång!! Jag hade varit så orolig innan dess att jag inte skulle bli nöjd men jag gick därifrån med ett stort leende på läpparna och kände mig lugn, ett mindre beskymmer :) Även på bröllopsdagen blev det PERFEKT.. även mina tärnor blev jättenöjda med sina uppsättningar. Sara förstod direkt vad vi ville ha och vi hade en superbra dag hos henne och hennes kolleger på salongen! Rekommenderar henne varmt! :)
    Har även varit där efter bröllopet och fixat mitt hår och jag är lika nöjd vaje gång jag går därifrån eftersom hon snabbt ser vad man klär i och vad som fungerar! Solig
    hur mycket tog hon för din uppsättning? Jag har kollat med josefina på mobilia, där en kille tar 600:- för en uppsättning och då ingår en prov... låter sjukt billigt, men jag har ingen aning vad det brukar ligga på...
  • Elyea
    parisinthespring skrev 2013-01-23 19:52:53 följande:
    Bra med lite frisör tips! Någon som har tips på kombinationen smink och frisyr? Antingen ett ställe som gör båda eller några ni vet som samarbetar bra?
    Salong Nyanc precis vid triangeln gör kombination, har något "bröllopspaket" men har inte riktigt koll på vad som ingår i det :)
  • Elisabeth02
    Elyea skrev 2013-01-30 19:33:24 följande:
    Salong Nyanc precis vid triangeln gör kombination, har något "bröllopspaket" men har inte riktigt koll på vad som ingår i det :)
    Wellness Room i Malmö gör också kombinationen smink & hår. Vet att de stylade visningen på Allt om bröllops mässa i helgen, för jag var där och fotade! :)
  • nr 5

    Jag fixade mitt som ett paket där det ingick
    1.Håruppsätning och provuppsättning inna n
    2.Sminkningen + provsminkning också
    3. naglar (gel som höll en vecka efter bröllop och var inte så känsliga så jag kunde jobba med de)
    Allt detta för 1 990 kr, via Malexa i malmö. Sjukt nöjd var jag iaf!

Svar på tråden tips-hår i malmö